de tre bukkenebruse Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 har du kjøpt ammete? jeg har ikke peiling om det kan sette i gang fødsel...men det kan vel stå på pakken til teen? eller du kan søke på nettet om den:)?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 ja jeg har kjøpt det og drukket litt.. fant ut at dersom man er moden skal det kunne hjelpe på å sette fødselen i gang.. er på overtid, så nå skal alt prøves her.. bare lurte på om noen har erfaring med det..
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har drukket ammete i flere uker nå og det er bare fordi jeg syns den smaker så godt:o)har heldigvis ikke blitt noe fødsel på meg hehe..har aldri hørt at den skal sette i gang fødselen,men den skal stimulere ammingen bare..
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Du kan jo se hvilke urter ammeteen inneholder og sammenligne med det som står om virkninger her: http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter.htm Den nettsiden er kjempegod mht virkninger og bivirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå