Gå til innhold

Har dere vippestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe vippestol, men aner ikke hvilke merker som er bra. Hva skal en se etter når en kjøper slik stol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby bjørn sin er super - og kan brukes til barnet er to år (som hvilestol da)

Vi har arvet en ficher price sak, med vibrasjon og lekebøyle med bibler og lyd og det hele. Ser litt "spinkel" ut, og kan max brukes til 5-6 mnd.

Hadde gått for Baby B om vi skulle kjøpt selv.

Skrevet

Vi har Fischer Price Kick´n play som vi kjøpte til førstemann.. Den var helt genial!!! Veldig lett så barnet selv klarer å gynge og lyd og blinkene lys når han sparker på noen knarpper! (Lyden har volum justering) Så har den vibrator så den er kjempefin ved mageknip/kollikk!!!

For 1 års tide siden kostet den 499 kr. Og den går til babyen er 12 kg (ca. 1 år)

Og den er ikke spinkel! Men martinmamma mener kanskje en annen Fisher Price vippestol!! :-))

Skrevet

vi hadde fisherprice vippestol til knøttet. En med vibrasjon, bøyle med lys som kunne blinke og rangler hengende under, og med musikk, den reagerte på spark fra knøttet, så den stimulerte til bevegelse. Den var uvurderlig for oss, for å si det mildt!! Da knøttet ble så stor at vi ikke brukte bøylen mere så brukte vi den til å spise grøt i. Enklere å gi grøt når babyen ligger litt lent bakover. Pakka vekk stolen når knøttet var 8-10 mnd. Men hadde ikke ville vært foruten!!! Og den skal frem når jenta i magen har meldt sin ankomst! =0)

Og vibrasjonen er forresten bra dersom babyen sliter med vondt i magen!

Skrevet

Sånn Kick and play vi også hadde! Kjempefornøyd med den ja!

Skrevet

Jeg kjøpte baby bjørn jeg - og håper han blir fornøyd med den :-)

Skrevet

vi har babybjørn sin.... den er super...

jenta mi på 19 mnd sitter i den og ser på barne tv enda :)

Skrevet

Vi hadde Baby Bjørn til gutten vår, uten den hadde det blir vanskelige tider.. Han satt i den og så på da jeg dusja og stelte meg, og veldig greit da han begynte å spise grøt 5 mnd gammel (kunne ikke sitte i babystol enda da).

Anbefales! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...