LadyLuck & Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Lurer på om det er noen der ute med pent brukte mammaklær til salgs, da jeg igjenn er gravid, og møkk lei mine forige mammaklær.
LadyLuck & Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 må da være noen der ute som vil kvitte seg med mammaklærene sine.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 jeg skulle selge mine, men idag viste det seg at nr 4 er på vei :S
ScaryMama Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har en del igjen, mye ubrukt og lite brukt. Hvilken størrelse? Send meg pm:)
1stor1liten =) Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_MAM_KLA har ikke noe å selge selv,men ville bare tipse om denne buksen. kjøpte den og er så fornøyd med den!
LadyLuck & Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2007 hihi, går med toppen, og har lik ammebh etter nr1, men buksa så dritgod ut, må sjekke den neste gang på hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå