Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har en litt ekkel mistanke.. Jeg hadde ikke fått tilbake mensen enda og mistenkte at jeg var blitt gravid pga at jeg hadde masse symptomer. Men så kom mensen, det kom mye og jeg hadde skikkelig menssmerter. Nå har jeg sluttet å blø men jeg har fortsatt symptomer som om jeg skulle være gravid.. Kan det være at jeg faktisk er gravid? det var en tanke som falt meg inn nettop at noen blør jo under svangerskap og andre mister en tvilling uten å vite at de er gravid med tvillinger for deretter på oppdage at det fortsatt er ett foster igjen i magen osv...og om man mister veldig tidlig vil det bare merkes som en veldig sterk mens har jeg hørt.. Så jeg ble jo en tanke kaldsvett nå da siden jeg har en liten fra før av som ikke er store karen enda og jeg sitter her med alle disse symptomene som jeg hadde sist jeg var gravid:S
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 ingen her som har opplevd det samme eller vet om det er mulig?
Gjest Ut på tur Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har ikke ikke hørt om noen som mister en tvilling, men det er vist ikke unormalt å miste veldig tidlig i svangerskapet... men da merker vi det ikke fordi det bare blir som en litt kraftigere mens, eller kanskje bare som en mens. Dersom du er veldig usikker koster det jo ikke all verden med en graviditets test
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har hørt om noen som har mistet en tvilling.. Vi kan ikke svare på dette for deg, det eneste som kan gi deg ett klart svar er å ta en test! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 takk for svar, vet bare en test kan svare, men var noe som nettop gikk opp for meg og apoteket er stengt, så det blir absolutt å teste i morgen, men ville bare høre etter om det er teoretisk mulig at noe slikt kan skje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå