Holly❄️ Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er... og det er faktisk trist... Hører ofte mamma snakke om folk hun har hilst på som har sagt, så deg og datteren din på trening/butikken e.l. Ja, hun og de TO døttrene sine.. de ser meg visst ikke.. Har ei svigerinne som behandler meg som dritt, og jeg lar det gå inn på meg. Hun skal alltid være bedre enn meg, og skal hun være med meg så er det det siste hun vil... altså, hun må alltid se an om det kommer bedre tilbud. Trist siden jeg og mannen min hadde et kjempebra forhold med broren hans, før han ble sammen med denne kjærringa (sorry) På fest er jeg visst ikke spennende nok, siden nye folk sjelden snakker med meg/husker navnet mitt. Jeg er en sprudlende person, og tar hensyn til andre. Likevel er jeg "borte" i synet til andre.. blir oversett... Ekstra sårende og vite at svigermor ikke ønsket besøk av oss på bursdagen sin, siden hun var sliten etter en lett operasjon. Hvem kom til henne likvel? Joda, svigerinnen min... Føler meg så dårlig, at folk herser med meg.. skjønner helt seriøst ikke hvorfor folk skal være slik, og jeg skjønner ikke at jeg lar dem.... Trist i dag ja.......
nick39 Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Uff så leit...........jeg skal ikke overse deg her iallefall. Dette er kanskje lett og si: hev deg over svigerinna di. Prøv å få deg noen få men kjekke venner/venninder. Men det at man møter noen og at man glemmer hva de heter, det gjør jeg hele tiden. Jeg er rett og slett håpløs med navn.
PopUp Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, jeg kjenner meg litt igjen faktisk ( Jeg også blir litt "borte". Er ikke den som skriker høyest heller da... Klem til deg!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er en sånn person som blir oversett. Prøver jeg å si noe er det ikke bestandig jeg får svar en gang. Jeg er ingen populær person, har ikke lett for å få venninner, lillesøstra mi får venninner med en gang. Savner å ha en god venninne i nærheten
Holly❄️ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 hehe, fint at noen ser meg innimellom:) Ja, prøver virkelig og vise at jeg ikke trenger svigerinna mi, og noenganger hjelper det faktisk.. akkurat som hun smisker av og til når jeg holder avstand.. Men det med svigermor skuffer meg.. skjønner ikke hva det er med den dama... er det noe, så skulle man tro at hun var voksen nok til og si ifra.. skal prøve og ikke la slikt gå inn på meg, men vanskelig når man er nokså ensom i en by hvor man ikke kjenner mange...
BettyBoob Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 er ikke sånn selv, gjør alltid litt ut av meg jeg! drit i svigerinna di! kos deg med venninner som SER deg noen er bare uhøflige og uten omtanke for andre... klem til deg!!
Turtle Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Så deg jeg også Sså helt usynlig er du ikke, men det er kanskje på tide å si i fra til særlig svigerinna og svigermor at du ikke finner deg i å bli behandlet på den måten? Eller bare drit i de og overse dem så kan de få se hvor moro det er. Har vært usynlig jeg også. Så begynte jeg å si ifra og nå husker de fleste meg, selv om jeg ikke alltid husker de, (men det sier jeg ikke da)
Holly❄️ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 ja, jeg savner også og ha ei god venninne... er jo liksom som at om man skal si noe, så gidder ikke folk og høre.. men om hun ved siden av skal si akkurat det samme, da hører alle etter ! Merkelig....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Hvor er du fra Det er jo meg?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Oppland, nærmere bestemt Øyer
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 ja, jeg er en ganske usynlig person.. ungdomskolen hadde reunion og jeg var vel den eneste som ikke ble invitert .. og det å gå på fest for meg er ingen vits. blir sittende alene i ett hjørne å se i taket :/ Til og med her inne så legger jeg inn innlegg men sjeldent jeg får svar.. er jeg ikke seriøs nok eller er det noe galt med meg siden det er sånn? ikke vær trist for du blir ikke oversett av meg ihvertfall
Holly❄️ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. oktober 2007 huff, så trist med det reunionen Nemi.. Huff, sender deg en klem jeg:) Skulle vært naboer hele gjengen vi "bortglemte", så kunne vi hatt det moro sammen:)
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Kjenner meg igjen i det du skriver... Hvor i Hedmark er du fra da Det er jo bare meg?? Jeg bor ikke langt fra Hamar...
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Tidvis føles det sånn
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #16 Skrevet 11. oktober 2007 jeg blir lett oversett ja... kommer aldri fram i sammenkomster og får aldri sagt noe..... ingen hører jo... om jeg prøver blir jeg overhørt eller avbrutt.... til og med i mitt eget bursdagselskap med familien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå