Gå til innhold

utralyd ang seteleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen for å sjekke leie på babyen. har nemlig vert litt nervøs fordi han har drevet å hatt endel helomvendinger til tross for at jeg bare har to uker igjen. de to siste dagene har han ikke hatt saltoer, så han har nok funnet stillingen sinn. legen klarte ikke kjenne hvordan han lå så hun spurte om en annen kunne hjelpe. de fant etter hvert ut at de ikke kunne si hva som lå ned. det blei derfor bestillt ultralyd, men fikk ikke time før til mandag. dette synes jeg er villt gi og med at forje barn kom 2 1\2 uke før og rellativt fort. er blitt forberedt på hjemmefødsel i tilfelle vi ikke rekker inn. vil jo ikke det vis det er setefødsel.

det jeg lurer på er om det er flere som har måtte vente så lenge på ul så sent i svangerskapet? jeg synes dette er helt villt. går jo hjemme og er nervøs for om jeg skal begynne å føde. har helt frem til nå gledet og håpet på fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg er 1 dag på overtid idag. Da jeg var uke 40 (mandag) hadde jeg ultralyd for å sjekke mulig tverrleie.. Måtte vente 6 dager til ultralyden. Var bra bekymret og nervøs. Men det gikk heldigvis bra. Ungen ligger med hodet først, men ikke festet.. :( Men det skjer vel en dag... gikk 4 dager over med første. Skal tilbake til ul onsdag en uke etter termin om det ikke har skjedd noe pga stor baby. Nr 1 var også stor (4300) og dette er samme sort...

Uansett, vet hvordan du har det, så du får ha lykke til.

Tvi,tvi..

Skrevet

Barnet kan forandre leie helt inn til fødselen så det hjelper lite å sjekke leie nå for den kan jo snu seg like fort.... Jeg har et barn i magen som stadig endrer leie. Jeg er i uke 39 og har skråleie med hodet ned, så jeg har fått ny ultralyd om en uke og da skal de avgjøre hva de skal gjøre med meg. Dersom jeg skulle få rier og vannavgang i mellomtiden, så sjekker de selvsagt leiet med ultralyd med det samme jeg kommer inn på føden. Dette er min andre fødsel så jeg er veldig spent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...