Smånetta 14.mai Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Guttungen min på 14 mnd har hatt løs mage i ettermiddag. I bleia har det ligget slimklumper! Det ser ut som lyst og seigt snørr, liksom. Er det noen som har opplevd det samme og vet hva det er?
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 mine barn har hatt sånn når de får tenner... særlig hjørnetennene og gjeksler...
Smånetta 14.mai Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Er det kanskje bare det som man kaller utflod fra endetarmen? Han har ei tann som bryter fram, med det er fortann og tann nr seks. Rart jeg ikke har sett det før. Han er ikke dårlig på annen måte nå, da. Sikkert ikke farlig. Bare ekkelt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 ja det ser skikkelig ekkelt ut... ble faktisk skikkelig kvalm av å se sånt jeg...... men er nok de tennene som gjør det. alle barn reagerer forskjellig.. mine var heller ikke sjuke på noen annen måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå