Gå til innhold

3d ultralyd Majorstuaklinikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært på 3d ultralyd, har dere tatt den vanlige til 1200 eller den med medisinsk sjekk til 1500...

Skjønner ikke helt forskjell og hva som er nødvendig....?

Hva sjekker de på den medisinske som ikke allerede er sjekket på ordinær ul i uke 18?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke helt oversikt over det, men samboeren min bestilte 3d ul på majorstua til oss i dag. Da hadde hun dama sagt at så lenge det ikke var noe "problem" med barnet på den ordinære ul'en var det ikke behov for å ta den med medisinsk sjekk. Da brukte de halve timen på en unødvendig undersøkelse i stedet for å bruke hele timen til å se på barnet bevege seg og å finne de fineste bildene. Var visst ca 50-50 hva folk valgte. Vi valgte den uten medisinsk sjekk.

Skrevet

Hvor på majorstua bestilte dere? har du evt et telefon nr? Hvilken uke skal du ta det i?

Skrevet

22695510 er telefonnr til klinikken.

jeg tok ul da jeg var 20+5

Skrevet

Jeg ringte å skulle bestille time på Majorstuaklinikken Bergen,da sa de at det kostet 1200 kr og først sjekket de at alt var bra med babyen og hvis alt var fint så tok de 3d etterpå.. Syns det var en veldig fin ordning.

Skrevet

Vi var på majorstuaklinikken i går.. Vi tok den til 1500 kr.. Full sjekk av babyen fra topp til tå... Telte fingre, tær, sjekka hjerne, hjertet, nyrer, magesekk... Sjekka at det var god puls i navlestrengen, plassering av morkake.. Egentlig en ganske grundig sjekk.. Vi syntes det var betryggende og bra da.. Men det er individuelt hva folk ønsker... Fikk fine bilder og fine filmsnutter også.. Absolutt verd pengene...

Skrevet

vi bestilte på majorstuaklinikken i Slemdalsveien 1. Tlf nr dit er 22 69 55 10. Vi skal ikke ta den før 27. desember, så er lenge til enda. Er 19+3 i dag, men har ikke regnet ut hvilken uke jeg kommer til å være i da. Har termin 6. mars, så blir vel rundt 7 mnd på vei da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...