Linnea&Julie Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Noen som vet hvor en kan få kjøpt omslagsbodyer? helst i ull. Synes at disse virker greie til nyfødte!!?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Har ikke sett dem i ull, men vet H/M har, cubus og alle de der.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, de er veldig ok til nyfødte! Vet de har dem på HM, men vet ikke om de har i ull. Men ellers så funker vanelige bodyer helt greit de også.. Tenkte som deg, at de var greiest, men de er nesten det samme.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Lindex og, men ikke i ull da..så vidt jeg vet iallefall.
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har kjøpt det fra Janus. Den er i ull og omslags, og str 50.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Omslagsbodyene finnes nesten over alt nå. Men jeg har heller ikke sett dem i ull til nå. Lindex, Cubus, H&M osv har de i alle fall i andre stoffer.
Gjest 5 andre Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 babyshop selger omslagsbody i ull. (Tror det var 249,- for den).
loppelaura Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 De selger på Spar kjøp, omslagsbodyer er geniale til nyfødte, det brukte vi! Mener merket heter Trine & Truls.....
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Joha har omslagsbody i ull, selges hvertfall på Reflex.
Suprise! Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Har bare lyst til å si en ting... Hva om den lille babyen reagere på ull,får masse kløe... blir ikke lett for han/hun å si i fra. Du bestemer jo helt selv hva du skal kle ungen i! men jeg ville gått for bomull mot huden.... ihvertfall når de er så små å ikke får sagt i fra... Vet det ikke var et spørsmål,men jeg ville bare si det.... )
Mammatiltoprinser Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 omslagsbodyer i ull selger de på reflex. merke joha. Men du får også kjøpt ullbodyer med bomull på innsiden. tror ikke du får disse i omslagsbodyer. Er det allergi mot ull i familien fra før kan man være litt forsiktig med ull, og om barnet får atopisk eksem reagerer de på ull.. Ellers tror jeg at hvis et barn reagerer på ull så får de vel utslett eller annet ubehag og at man da vil merke det på baby.. Jeg brukte ull rett på kroppen på Marcus da han var baby og hadde aldri noen problemer med det. barneklær i ull er så myke og kløfrie.
Mamma til go'jentene Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har tenkt å kjøpe ullbodier fra Petit Bateau, de har bomull på innsiden, og er omslags!
likkjepetra Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Har sett det på barnas hus og på baby-shop iallfall. Jeg er ikke så glad i de omslagsbodyene, syns det blir så mye omslag og knapping... Men det klart det er fint å slippe å dra dem over hodet. Jeg satser på å bruke ull fra starten av. Regner med at barnet gråter og blir urolig dersom det er ubehagelig å ha ull på, evt får utslett om det ikke tåler ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå