Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hva er vanligste årsak til utflod fra endetarmsåpningen? Noen som vet det?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Vet at spedbarn pleier å ha det noen ganger om huden inni er irritert. Hvis man feks har puttet inn q-tips for å hjelpe dem å komme på do.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Hvis et voksent menneske har det, da, hva er vanligste årsaken til det? Kan det forekomme ved hemorroider uten at det er noe alvorlig faresignal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå