Isilra Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Nå har den berømte slimproppen gått her. Deler av den gikk 4.30 i dag tidlig - litt slim med et par tynne striper blod i, og enda mer kl 10 på dagen. Da var det betydelig mer slim og endel mer blod blandet i det. Etter det har jeg hatt endel vondt i korsrygg og menssmerter, men ikke noe mer.. Satt på et bind og for et par timer siden så jeg det var kommet noe lysebrunaktig i bindet. Ringte føden som sa at det var nok størknet blod, og jeg skulle bytte bind og ringe de senere om det kom mye mer.. Følte allikevel ikke at jeg fikk helt svar på det jeg lurte på når jeg ringte dit.. ble mere spørsmål til meg enn svar fra de. Så derfor spør jeg dere: 1. Hun på føden lurte på hvor mye slim som var kommet - en kaffekopp? Nei, ikke så mye tror jeg.. men jeg var jo på do begge gangene og litt i ørska.. kan jo ikke vite om det rant i do liksom? Og hva har det å si hvor mye? 2. Nå har jeg fått mer slim som er lyserosa i bindet, bør jeg ringe føden igjen da? Er ikke så mye.. Er det normalt at det skal være rosa? 3. Det kan ta dager og uker etter slimproppen går til man skal føde, men skal man fortsette å slime så mye med blod til man føder, eller slutter det å slime når slimproppen er "ferdig" liksom? Føler meg litt dum, da det her sikkert noe jeg burde vite.. og jeg har jo snakket med de på føden, men følte liksom ikke at jeg ble noe klokere.. Om noen har født før eller kan hjelpe meg med noen svar, så takker jeg for det Har termin om 3 dager forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå