79`er snart 3barnsmamma Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg hadde A-spor i urinen. Glemte å spørre hva det betydde...he, he...er litt distrè for tiden.... Er det noen kloke hoder her inne som vet hva det betyr????
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hvet ikke,men jeg hadde også noe rart på urinprøva idag. P+ L3+ det var det som stod det.fikk så vidt med meg at ho svarte at det kanskje var noe bakterier i urinen eller noe..
caringmum ! Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 jeg vet ikke hva A står for, men - betyr lite. P står for protein og L for leukocytter. P+ og L3+ tyder på en urinveisinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Men legen sa det var ikke noe spesi,skulle sjekke neste gang også da:) Hva skriver de vis du har blod i urinen da? Står A kanskje for det?
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 ok....kan godt være blod i urinen...har hatt rosa utflod i en uke. Var på ul pga dette. Men de kunne ikke finne noe som var galt. Kanskje derfor legen ikke gjorde noe mer ut av det nå, siden jeg nettopp hadde sjekket dette.....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Selvom man har det er det er det ikke dermed sagt det er noe galt,så det må du ikke tenke på.... Leste bare at det var noen andre her inne for en tid tilbake som hadde fått påvist det i urinen.... Noe må jo den A også stå for...
caringmum ! Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 hvis en ikke får beskjed om å levere ny urinprøve, er det neppe noe farlig. hvis symptomene utarter seg (tisse enda oftere, svie, lukt av urin osv) bør du selv ta initiativ til ny urinprøve. jeg hadde villet drikke mye og surt. sørge for å tømme blæra helt hver gang. hadde selv blodspor i urin, men det var ikke noe. får fort rifter osv når en er gravid. skjøre slimhinner pga hormoner.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Når man har utslag på L så kan det foruten urinveisinfeksjon hende at prøven er forurenset, dvs. at tisset ikke har rent direkte ned i beholderen fra urinrøret men har vært innom f.eks. skjeden eller at man ikke har vært hel ren. Var det de sa til meg, det er mer vanlig at det bare er en forurenset prøve enn at det er urinveisinfeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå