LINDA*** Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har kjøpt klær fra Ellos. Ikke heeelt heldig med det egentlig... Derimot kjøpte jeg denne lap-topen fra DEAL. Kom på døra etter 2 dg! Ikke verst!
~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Dummeste: Frityrgryte på netthandelen.no (lot meg rive med...) Smarteste: ullammeinnlegg og navneklistrelapper fra navnelappen.no
Kirsebæra Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 smarteste: navnelappene til klærne til ungen og det dummeste... de derre smart pack posene fra tv-shop magic bullet fra tv-shop ett bitte lite akvarium fra netthandelen en lcd klokke fra netthandelen en hårføner fra netthandelen
Monajenten Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hehehe, ser du tegningen karinahl? Ikke mer netthandelshopping;)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Dumt: navnelapper til klær, hadde jo allerede en fungerende tusj. Lurt: Div gaver egentlig. Ehm...ja...og noe...privat..... Har en kompis som fikk dilla på netthandel en gang, han endte opp med 6 klappstoler i plast, med assorterte dyremønster i fuskepels på setet, tre par pensko to nr for store, en kjempefin CD-spiller- uten fjernkontroll og knapper, og en hengekøye i gul plast. Meeen det var jo billig da sa han, mens boden ble fullere og fullere.
Himmelblå Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg kjøpte en Rolex på nettet, dummeste jeg har gjort. Brant hauger av tusenlapper på den falske klokka! Qxl. Lureste? Tja, barneklær fra finn.no?
Mammaaaaaa Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Samboeren min kjøpte nesehårtrimmer på nettet. Ikkje det at han trenger det men han meinte det var kjekt å ha.. holdt på å le meg i hel når den kom i posten!
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Dummeste; alt fra Netthandelen.no, et sånn saunabelte, +++ Smarteste/beste kjøp; Navnelappene, goe varme Abercrombie jakka til bare 500,-, de rålekkre støvelettene til bare 600 (egner seg dog ikke på glatt føre hihi:P) Div. klær. Breaker vogna, Baby Bjørn Bæresela osv
Kirsebæra Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 yes, aldri mer netthandelen...en venninne av meg kjøpte sånne moon sko....stygge som faen, men de kostet bare 29,- sa hun...*grøss*
Blue Lady Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 FOrnøyd med Adidas joggedressene jeg har kjøpt billig på www.barnogleker.no. Digger også navnestempelet. Og alle Katvigklærne jeg har kjøpt fra danske nettbutikker. Kamikskoene fra sierratrading liker vi og vognene fra nederland! Bomkjøp må være 5pack med bodyer til 99 kr fra en svens nettside, de var skikkelig dårlige og krympet MASSE i vask. Ellers ingen store bomkjøp egentlig
Diva Muffin Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Dummeste: ørten par sko fra ymse steder, ID-pudder i så sinnsykt feil farge.. og sist i dag, en pakke fra Panduro, med diverse saker og ting oppi som jeg rett og slett ikke husker hva jeg skulle bruke til. Lureste: Symaskinen min. Sparte 7000 på en kjapp internettrunde.
Blind Gudinne Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Lureste : Navnelapper til lillefjert og div "private" ting Dummeste : Sånn dampvaske-greie fra tv-shop!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå