Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hadde bestemt meg for at jeg skulle spandere på meg et maleri av jenta mi. Tuslet inn til kunstmaleren som satt og malte og sa jeg ville ha ett bilde av jenta. Maleren kikket på meg.. og sa..nja..det er litt dyrt da. Vel, jeg hadde ikke trodde det var kjempebillig akkurat, kanskje en fire-fem tusen. Spør han om hvor mye han skal ha.. og han sier 17-19..(tenker jøss så billig.. kan jo ta fler) TUSEN...! Oi sier jeg bare..og tusler ut igjen..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 :-O Shaize! Det var dyrt ja. Er det flere steder du kan høre? Ei venninne av meg fikk en til å male for henne, ho tok 8000,- 17-19 000 var jo sinnsykt!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, det var dyrt.. Bor på et ganske lite steed, og her har vi ikke så mange slike fasiliteter:) Så, dette var nok den eneste ene. Ikke skulle jeg ha et så stort bilde heller, tror det var 30x40 Skal gå tilbake til ham når jeg har blitt rik;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Du får tippe litt, plutselig sitter den store potten i boks;)
Bippe77 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Send et bilde av jenta di med noen til Thailand... så får du maleri av henne! De maler hva som helst ganske så billig! Og er veldig flinke også!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Oi..så bra.. Får se om ikke jeg finner noen som har tengt seg nedover dit i nærmeste fremtid..
Jenny-penny Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 moren min er kunstner og maler portretter av barn osv. det koster fort en 8-10.000. Til selvfølgelig 18.000 kommer an på størrelse osv. det kan jo ta flere måneder å male ett godt maleri så time lønnen er jo ganske så dårlig:o) Se på bildene på albumet mitt så ser du noe moren min har malt av meg. Kunst elevene hennes tar sikkert mindre, forhør deg rundt!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 Så fine bilder, og så flink mammaen din er:) Skal se om jeg ikke fonner noen billigere ja, for jeg vil ha henne malt, men ikke for enhver pris:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå