Gå til innhold

rotete mann !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er bare verdens største rotehode. Før jeg møtte han så hadde han rotet bort alt han eide av utstyr til leiligheten. Enten hadde eksen tatt det med eller så var det kastet ... Han hadde vel en livskrise og livet hans falt i grus. Drakk mye og festet bort alt han hadde.

Dette er mange år siden, moren hans vil ikke spørre om tingene , det blir aldri tatt opp i familien. Bestemoren hans spurte om noen lamper han hadde fått med henne, og da svarte jeg bare at de hadde jeg aldri sett. Det blir til at det virker som jeg ikke liker tingene han har fått , men slik er det jo ikke !

Boligsparingen som han hadde fått med bestemoren sin er også borte, den gikk bort da han ikke betalte bankkortet sitt som var på minus.

Nå skal vi kjøpte nytt hus, og da er alle i familien så stolte over at gutten deres ihvertfall har BSU, det har jo ikke jeg... Men jeg har kapitalen som gjør slik at vi faktisk kan kjøpe det. Har fått kapital med moren min som har solgt en del eiendom. Jeg blir så lei av å forsvare han hele tiden.

Han drikker ikke noe nå, har fast jobb og fått orden på livet sitt. Er en fantastisk far osv. Men så kommer det til ordensansen hans, han har ikke peiling ! Nå hadde jeg kjøpt meg nye regnklær som jeg skulle bruke i høst, de har han tatt med seg der han jobber og finner dem ikke igjen. Han har knus to kaffekanner, mistet to sekker , en sekk var full i sur eplejuice og knust kaffekanne. Han har mistet noen bøker han fikk låne med mine venninner og mye mye mer. Jeg er så lei av å forsvare han og betale tilbake eller kjøpe nye ting. Matrielle ting ser ikke ut som betyr så mye for han.. men det koster jo og vi har ikke så god råd. Er bare lei meg !

Har jeg rett til å være sur? føler jeg har tre barn. To små og en voksen tiltider...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...