Gå til innhold

Hateliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Å vente på en snekker som ikke kommer til avtalt tid

2. Springe ærend på Ikea for snekkeren som ikke kommer

3. Som følge av 1 og 2 har jeg ikke fått gjort noe i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

REGN

REGN

REGN

DRITTVÆR

SAND

GJØRME

REGN

KULDE

VÅTE KLÆR

OPS HOLD NESTEN PÅ Å GLEMME GITT*S*

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGN!

Skrevet

1. Å regne med en dagmamma som sier opp når det passer som verst.

2. Skaffe barnepark (siden det er 200 før meg i barnehagekøa) på en dags varsel

3. Som følge av 1 og 2 måtte jeg være med på tilvenning, og har ikke fått gjort noe i dag, får ikke gjort noe i morgen, og mandag kan jeg bare skyte hvite piler etter, men hvor faen skal jeg få plassert alle avtalene jeg hadde på mandagen? Og når i helvete skal jeg få gjort alt arbeidet jeg skulle gjøre i den forpulte "ferien"? Og hvordan i pokkersinniheitehelvetesfaen skal jeg finne igjen det sprudlende humøret mitt???

Jeg har forstått at det er irritereLiljaåret. Men Kan ikke folk trekke kølapp???

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ???

Skrevet

Har kommunen din et system som gjør køhopping mulig?

Skrevet

Her er det en gledensdag!

Sug lut vet hvorfor...

Skrevet

1. Den hyggelige leieboeren min

2. Kneet mitt

Og gjenta i det uendelige punkt 1 og 2.

Skrevet

REGN

å lete etter bolig når prisene er så forbanna høye at man ikke har råd til noe annet enn en hybel...

REGN

trassete unge

Skrevet

Og det, mitt barn, er den pureste glede i verden!

Her er gleden noe mer utvanna, men jeg overlever vel.

Skrevet

Kunne ha kysset postmannen. Gjett hva jeg allerede funderer på! Jeg må jo ha et par i svart også, ikke sant?

Skrevet

Aber klar! Bokfør dem som "sengestøvler", det går alltid best i det store regnskapet.

Jeg skulle ønske jeg ikke måtte adme hverken meg sjøl, sjuke unger, friske unger, dumme menn eller andre, og kunne lene meg tilbake og bare shoppe, drikke, pynte meg, sove, lese, se film, fjase og generelt melde meg ut. Lenge. Grmf. Og i mitt neste liv skal alle mobiler være vanntette.

Skrevet

Jeg vil også alt det der. Kanskje vi skal bli pendlere og bare dra hjem i helgene?

Skrevet

arbeidsgiver

excel

grinete drittunge

grinete drittunge som ikke hører

regntøy med sand på

støvler med sand på

brann og bergensere

Skrevet

Men jeg vil jo ha helgefri også. Samt alt annet. Nei, alternativ tid - sånne tidslommer som ingen andre merker, men som godt kan vare opptil tre uker av gangen - små utposninger på tidens tarm, det er det jeg vil ha.

Skrevet

Støtter deg i alt, bortsett fra det siste punktet på lista di.

Som innflytter til Bergen og bergenser av overbevisning (det å være bergenser handler nemlig ikke om gener, men om holdning):

Bergenserne er et fantastisk artig folkeslag og Brann ruler for en gangs skyld. La dem nå få lov til det, det er 44 år siden sist.

Byen e' Bergen og laget e' Brann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...