supergyda Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 1. Å vente på en snekker som ikke kommer til avtalt tid 2. Springe ærend på Ikea for snekkeren som ikke kommer 3. Som følge av 1 og 2 har jeg ikke fått gjort noe i dag.
RundLurt? Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 REGN REGN REGN DRITTVÆR SAND GJØRME REGN KULDE VÅTE KLÆR OPS HOLD NESTEN PÅ Å GLEMME GITT*S* REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGN!
lilja70 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 1. Å regne med en dagmamma som sier opp når det passer som verst. 2. Skaffe barnepark (siden det er 200 før meg i barnehagekøa) på en dags varsel 3. Som følge av 1 og 2 måtte jeg være med på tilvenning, og har ikke fått gjort noe i dag, får ikke gjort noe i morgen, og mandag kan jeg bare skyte hvite piler etter, men hvor faen skal jeg få plassert alle avtalene jeg hadde på mandagen? Og når i helvete skal jeg få gjort alt arbeidet jeg skulle gjøre i den forpulte "ferien"? Og hvordan i pokkersinniheitehelvetesfaen skal jeg finne igjen det sprudlende humøret mitt??? Jeg har forstått at det er irritereLiljaåret. Men Kan ikke folk trekke kølapp??? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ???
supergyda Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Har kommunen din et system som gjør køhopping mulig?
Süsse Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Her er det en gledensdag! Sug lut vet hvorfor...
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 1. Den hyggelige leieboeren min 2. Kneet mitt Og gjenta i det uendelige punkt 1 og 2.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 REGN å lete etter bolig når prisene er så forbanna høye at man ikke har råd til noe annet enn en hybel... REGN trassete unge
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Og det, mitt barn, er den pureste glede i verden! Her er gleden noe mer utvanna, men jeg overlever vel.
Süsse Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Kunne ha kysset postmannen. Gjett hva jeg allerede funderer på! Jeg må jo ha et par i svart også, ikke sant?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Aber klar! Bokfør dem som "sengestøvler", det går alltid best i det store regnskapet. Jeg skulle ønske jeg ikke måtte adme hverken meg sjøl, sjuke unger, friske unger, dumme menn eller andre, og kunne lene meg tilbake og bare shoppe, drikke, pynte meg, sove, lese, se film, fjase og generelt melde meg ut. Lenge. Grmf. Og i mitt neste liv skal alle mobiler være vanntette.
Süsse Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg vil også alt det der. Kanskje vi skal bli pendlere og bare dra hjem i helgene?
danieI Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 arbeidsgiver excel grinete drittunge grinete drittunge som ikke hører regntøy med sand på støvler med sand på brann og bergensere
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Men jeg vil jo ha helgefri også. Samt alt annet. Nei, alternativ tid - sånne tidslommer som ingen andre merker, men som godt kan vare opptil tre uker av gangen - små utposninger på tidens tarm, det er det jeg vil ha.
supergyda Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. oktober 2007 Støtter deg i alt, bortsett fra det siste punktet på lista di. Som innflytter til Bergen og bergenser av overbevisning (det å være bergenser handler nemlig ikke om gener, men om holdning): Bergenserne er et fantastisk artig folkeslag og Brann ruler for en gangs skyld. La dem nå få lov til det, det er 44 år siden sist. Byen e' Bergen og laget e' Brann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå