Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #26 Skrevet 12. oktober 2007 Hehe, da er vi veldig enige:-) Ville også ha syntes det var litt pinlig å vekke mannen med en smell, men er jo ikke sikkert han husket det engang dagen etter. Om jeg våkner litt og er i tåka om natta er det ikke alltid jeg husker hva som har foregått etterpå:-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #27 Skrevet 12. oktober 2007 Helt enig, jeg anser det som vanlig folkeskikk å ikke gjøre slike ting i nærhten av andre!! Men sover man så sover man ;-)
susemor666 Skrevet 12. oktober 2007 #28 Skrevet 12. oktober 2007 Men i alle dager.... Ekkelt??? Er det ikke ganske normalt å sleppe en fis da?? jeg gjør det fremfor sambo om jeg er våken eller ikke, å han når jeg hører. Tenk deg noe så ekkelt om man skal eksplodere fordi man samler på lufta. Også så vondt og oppblåst en blir, og så vondt i magen?!!! Men er det andre på besøk her, da går jeg helst på do ja....... Da vil jeg nok gå på toalett, eller et annet rom. Er ikke sååå ufin og ekkel av meg..=)) så jeg fiser da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå