Gå til innhold

ooooh, nå blir det sannsynligvis anmeldelse!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skulle jeg gå over veien sammen med en venninne, til venstre for meg sto det en bil og blinket inn, og en svart bmw kom i ei helvettes fart og nermest fløy over gangfeltet...jeg stakk ut hendene i sånn ''hva-er-det-du-driver-med'' greie(skjønner?)

han stoppa litt lenger bort, og jeg trodde han skulle stoppe og be om unnskyldning, men neida, idioten stoppa, åpna døra, viste meg fingern og ropte hore...

Så gikk jeg inn på nettby og ei av gruppene der og etterlyste bilen, fikk nr av ei jente og søkte opp, har adr så nå skal jeg kjøre ned å se om det er den bilen, er det den bilen så blir det anmeldelse!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud for en idiot... så bra, ta ham! ;)

Skrevet

Men du må regne med at anmeldelsen blir henlagt assa.

Skrevet

du skal annmelde ham for... hva? a vise fingeren? si hore? kjöre fort? ikke stoppe ved gangfelt?

snakk om stor stahei for lite....

Skrevet

skjotta:

skal anmeld han for før d første ikke å stopp når vi gikk over gangfeltet, for å kjør for fort, og det andre kommer i tillegg...har allerede vært på politistasjonen og anmeldt han, men de ville gjerne ha en mer utfyllanes anmeldelse, så om æ klarte å finn ut kem d va, så sku de ta imot en anmeldse. Og de æ har snakka med som kjenn han si han e en kjenning av politiet og at han har flere advarsla...så håpa bare den ikke blir henlagt...

stor ståhei for lite?

i den farta der kunne han faktisk ha drept han elias vest han hadde troffe vogna...å vest du ikke har nå bedre å si, så la vær å si nåkka som helst. ha en fin dag du også

Skrevet

Skjønner at det var irriterende,men tror desverre at du ikke kommer noen vei med en anmeldelse.

Skrevet

Om æ komme rnoen vei eller ikke, vil ihvertfall at HAN ska vite at han e anmeldt=)

Skrevet

Hvis åtaleansvarlig på saken blir en jurist med litt tak i så får han nok et forelegg :o) (og vel fortjent også)

Skrevet

og vet ikke om det har noen betydning, men polititet vet ihvertfall at jeg har vitne for hun var med meg til politiet igår etter at det skjedde...men vi får se...

Skrevet

Ja,håper virkelig at politiet tar saken på alvor. Grunnen til at jeg er skeptisk er at her vi bor,blir det meste henlagt. De har ikke tid eller resurser i følge de selv.

Men for en tulling.. Det går til slutt utover noen andre hvis han holder på slik.

Lykke til med saken:)

Skrevet

Tror du må ha ganske konkrete bevis for å få igjennom en sånn anmeldelse.

Skrevet

og dersom du ikke taler andre mennesker sine meninger, sa bör du ikke poste pa internett....

uten en faktisk maling pa hvor fort han kjörte (f.eks. radar) sa er det vanskelig a sette en strafferamme... tror ikke vitneutsagn med "han kjörte i hvert fall i 180" teller....

og det er (desverre) ikke ulovlig a være en drittsekk.

jeg synes at a legge ut forspörsler pa nettby, og flere annmeldelser som bruker politiets tid og penger (som kunne blitt brukt pa en del mer "alvorlige" ting) ER mye stahei for noe som kommer til a resultere i (antakeligvis) max en advarsel....

Skrevet

No blei eg provosert!

Syns du virkelig det er stor ståhei for lite å anmelde en person som nesten køyrer ned en fotgjenger i et fotgjengerfelt og i tillegg stopper og kaller fotgjengeren for hore???

Skrevet

har fortalt alt som skjedde til politiet, å de tar ikke utgangspungt i kordan fart han lå i, de tar utgangspungt i det at han ikke stoppa for mæ og vogna og at han nesten kjørte oss ned, har vitne.

om saken blir henlagt(d bi den sekkert) så vet ihvertfall han at han e blitt anmeldt...

Skrevet

Ser du har fått litt forskjellige svar...

Her jeg bor er det sånn at man- med barnevogn må være ekstra nøye i alle fotgjenger feltene. Man er siktet på av- spesielt, kvinnelige førere med egne barn. i baksetet...

-så jeg skjønner din irritasjon, frustrasjon og frykt..

men; jeg reagerer på at du etterlyser bilen på "nettby"... Spørs om det er nødvendig av deg å ta med i anmeldelsen.. Og særlig mtp at du ikke virker sikker på at det er nettopp "den" bilen...

Syns du virker hissig- så vær saklig, (de henlegger saken din uansett). Han får et brev hvor det står han er anmeldt, og så får du et tilsvar som sier at saken er henlagt..

Dessverre- sånn er systemet!

Skrevet

kommer ikke på vandelsattesten engang- og får du en nyutdanna jypling kan han fort finne på å spøke med deg om du ikke har mere å ta deg til som farer opp for dette.. Og samtidig tar saken litt i egne hender..

Pass deg så ikke DU blir anmeldt for personforfølelse eller frihetsberøvelse.. Det blir mer og mer amerikanisert når man skal anmelde og saksøke folk i huet og r........

U SEE?

Skrevet

etterlyste ikke HAN, etterlyste EN bil...En svart bmw mm.. Har fått svar og skal SJEKK opp om d e den bilen. e ikke hissig, e mere redd! For d der va skummelt. vil jo aldri finn på å etterlys noen sånn på nettet. og svaran æ fikk, fikk æ i personlig postkasse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...