Gå til innhold

tar dere hiv test etter ubeskyttet samleie ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ubeskyttet samleie en gang etter ble slutt m barnefar og så ringte barnefaren min meg opp idag og ba meg ta hiv-test ?! wtf! siden han hadde lest så mye om aids osv, og mener at alle burde teste seg etter ubeskyttet sex.. han visste om at jeg hadde vært med en ubeskyttet.. hva synes dere om dette ?? ble jo helt................... jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil vel ikke at mora til ungen sin skal dø pga en gummi- og hodeløs pulings.

Skrevet

Syns det er bra å skremme folk til fornuft, jeg - så slipper han å være kontrollfreak. ;-)

Skrevet

Yppert!

Det der stemmer ikke! Du kan ikke gi blod etter partnerbytte. Ikke på seks måneder iallefall.

Så hvis det er riktig at du er blodgiver, har du enten kun en partner eller - mer sannsynlig - ingen!

Hah.

Skrevet

Hvorfor tror du de vet hvor ofte Yppert bytter partner? Kan jo hende han lyver så det renner av ham - mens det renner av ham. :-)

Skrevet

Tja, det er ganske alvorlig å lyve til blodbanken.. Men jeg tipper heller han har vært trofast mot sjømannsbruden sin i flere år ;)

Skrevet

Ja, det er det jo. Derfor håper jeg inderlig at han ikke bytter partner så ofte som han sier, eller at han ikke er blodgiver. ;-) Sjømannsbrud? Det hadde vært morsomt å vite... :-D

Skrevet

Jeg synest det er relativt pysete, og egoistisk, å ikke gidde å ta hiv test sånn dann og vann!

Skjerpings!!!!!!

Skrevet

nei jeg håper at mannen min gjennom 10 år ikke er utro og drar med seg kjønnsykdommer hjem og smitter meg.

Skrevet

hehe, med det formål å provosere meg?:) Tror du er hakket smartere enn som så, Sug lut.

Skrevet

Lenge siden jeg har värt ute paa vift slik, men hvem har ubeskyttet sex med Gud og hvermann i dagens klamydiatider?

Skrevet

mange, dessverre.

Skrevet

Bare naiv og dumdristig kanskje?

Skrevet

Alle burde teste seg før ubeskyttet sex, ikke etter...

Skrevet

Ikke interessert, men overraska over at noen stoler på nåden når det er snakk om en veldig alvorlig sjukdom der man setter sitt eget og andres liv på spill...

Skrevet

Nei, men jeg har gjort det innledningsvis i faste forhold.

Ser ikke på det som noe annet enn ansvarlig oppførsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...