Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Tenker å kle opp gutten min på snart 7mnd, og lage julekort med bilde.. men er ikke såå gira på nissedrakten egentlig.. finnes det søte snømenn-drater eller annet festlig og fint et sted? Evt en fin dress? Tar imot tips med stoor takk! ;O)
fox`y Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 når elstemann var i den allderen hadde jeg på en svart og hvit strikket drakt og svarte og hvite ullsokker... trenger ikke være nisseklær,syns ikke noe om d jeg heller... bruk vanlige klær, er like fint d syns jeg... når mine 2 troll skal fotograferes til julebilde tenkte jeg å ha på de et fint antrekk bare jeg,ikke nisseutstyr...
Bippe77 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 har jo hatt sånne pepperkakemann drakter før vet jeg... de er jo søte...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for tips! bare kom med flere..
martina85-jentebaby;) Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har tenkt å bruke barne bunad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå