Gå til innhold

Idag tok jeg en test og......


TBM28 er lykkelig 4barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

jeg venter nr 4.... er i sjokk enda.. var ikke helt forberedt denne gangen....

 

var hos legen fordi jeg besvimte 3 ganger på 15 min, han mente jeg umulig kunne være gravid ettersom nr 3 er bare 19 mnd .......

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Grattis? Hehe.. skjønner det kanskje ble litt mye og fordøye, men det er jo koselig lell :o)

Skrevet

Gratulerer:) Håper du kommer over sjokket snart!

Skrevet

kan jeg gratulere ?

høres ut som mye å fordøye, men du skal se det går bra :)

Skrevet

Gratulerer!

 

Men han legen din..? Vet han ikke at EL kan begynne omtrent umiddelbart etter fødsel eller? Merkelig ting å si av en lege..

Skrevet

Oi, gratulerer, har opplevd samme sjokket, du kommer over det ;o)

Må få i deg nok mat og drikke da, så du ikke besvimer mer :o)

Skrevet

gratulerer! :)

 

men hva slags lege har du da, som mener det er umulig få et til når minste er 19 mnd? hehe.. er jo ikke noe problem bli gravid om minste hadde vært 8 uker...

:)

Skrevet

 

Han er ikke helt "normal" denne legen...'

 

ikke ville han måle blodprosent eller blodtrykket etter at jeg besvimte 3 ganger på 15 min, ha påstod at det var normalt.

 

Termin vet jeg ikke, for mensen har jeg ikke hatt siden jeg gikk gravid med isabella på 19 mnd, det er 2 år siden +++

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye! Skjønner sjokket ditt.. Enig med Sjiraff, hva var det for en kommentar? Han har ikke så lite peiling, særiøst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...