Gå til innhold

Vært hos legen.


Andrebolleiovnen

Anbefalte innlegg

I dag for samtale.

Fikk babybok:) og svar på maaange av mine spørsmål:)

 

Satt opp at jeg skal på svangerskapåskontroll hos henne 22 november.

Og deretter annen hvergang til fastlegen og jordmor.

 

Men allerede neste fredag skal jeg på ultralyd på Ahus.

Spennende!! Håper bare spiren klamrer seg fast denne gangen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært hos legen i dag, skjekket alt mellom himmel og jord..Alt utenom at jeg faktisk er gravid:) Jeg sa til legen at det var godt å få det konstatert av noen andre utenom graviditetstest..da svarte hun at hun hadde ikke tatt noen prøver for å konstatere at jeg var gravid hun bare trodde på meg. Er ikke det litt rart da? Hvem som helst kan liksom bare komme og si at de er gravide?Så vi ble enige om at hun tok hcg måling via blodprøver...! Jeg vet jo at jeg er gravid da men som så mange andre skriver her så trodde jeg også at jeg skulle føle meg mye mer gravid:) Burde kanskje bare være glad for at jeg er i fin form:) Og 3 graviditetstester med positivt svar burde da holde...man blir jo litt smårar av dette:) Fått ny time da til lege i desember for å høre hjertelyd..gleder meg:) Fikk beskjed om å ta kontakt med helsestasjon og jordmor selv, legen sa jeg kunne velge hvem jeg ville gå til..valgte begge to jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei er du da?

 

Jeg skal til ultralyd allerede på fredag 19 oktober.

Dette for jeg hadde en sa for 1,5 år siden og er fryktelig engstelig og håper at jeg nå skal føle litt mer trygghet ved å sjekke oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...