Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blei litt irritert over denne personen fra 3.tri som kommenterer at hun synes vi krangler så fælt. Gjør vi det? Eller er det bare noen som er litt såre og kan oppfatte ting galt?

Jeg føler vi kommer godt overens jeg da men..

Og man må regne med å få tilbakemeldinger man ikke liker. Sånn er livet det.

Om det er ett spørsmål om "hva mener du?" eller "hva tror du?" så må man jo regne med å få vite hva andre mener og synser da..

Er det bare meg som synes vi ikke krangler no særlig? Trenger bare lese 3 innlegg på 1.tri før jeg skjønner tegninga der.. Er jo ikke sånn her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg, jeg skjønte ingenting jeg når jeg så det innlegget!

når jeg så det var noen som hadde lagt inn innlegg fra 3. trimester, så tenkte jeg "å det må jeg gå inn å lese på, det er sikkert ett godt råd vi får". men neida, bare ett utrolig barnslig innlegg:)

Skrevet

Helt enig, Labambie.

Jeg mistenker at det ble lagt ut for å provosere, ironisk nok.

Jeg har ikke oppdaget noe krangling inne på trim 2 den siste tiden. Vi diskuterer helt normalt.

Blir litt for dumt for meg at noen kommer inn fra andre trimester for å "sette oss på plass". Vi er voksne mennesker og hadde garantert klart å ordne opp i dette, hvis det viste seg å være mye uroligheter her inne.

Vi får ta det hele med et smil ;o)

Skrevet

Må si jeg har sett litt drittslenging etc her, men ville ikke kalle det krangling! Provosering, kanskje? Men hvis hun fra 3. tri synes det er såååå fælt her, så kan hun jo bare la vær å være på 2.tri....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...