prøvekluten+3små Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 ..eller har dette ingen sammenheng? er jo litt rart da..nr to festa ikke,og hadde større hue enn nr en..så da tilsier min smale tankegang her da,at siden bekkenet mitt sikkert blir mer romslig for hver gang,så må jo denne ha et større hue,som har greid å stappe det fast der nede?
prøvekluten+3små Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2007 hehhe,har jeg virkelig greid å satt dere fast med spørsmålet mitt?? ingen som veit?
prøvekluten+3små Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 noen som har en formening i dag da?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Tror du det har noe med det å gjøre da?? jeg er andregangsfødende og jeg kjenner at hodet ligger langt ned, men det fordi jeg har født før å bekkenet har vært utvidet engang før sa jordmor til meg...var til legen for ca.3 uker siden pga falsk alarm og da legen undersøkte meg så kjente hun hodet til babyen... Vet ikke jeg altså.. hihi..
prøvekluten+3små Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 nei veit da søren jeg..hehhe,min lille teori er hode festa=bekkenet er trangere enn med nr to der det ikke festet ELLER (skrekk og gru) et digert hode??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Hihi... ja vi må få høre om din teori stemmer da.. Når er din termin da?
prøvekluten+3små Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2007 huff..jeg håper ikke jeg har rett! 37 sist gang var mer enn stort nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå