Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg sitter å ser på bidragskalkulatoren til nav, og lurer på noe ang samvær.. Regnes samvær 2 timer 2 ganger i uka som samvær det skal trekkes ifra på bidraget for?? Han har jo ingen utgifter med det, da gutten spiser før han drar og når han kommer tilbake, og jeg sender med bleier!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 tror det er netter de overnatter som gjelder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå