Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg prøver å gå ned litt nå etter fødselen, (Junior er snart 4 mnd, så det er vel på tide:p) La på meg 12kg, og har gått ned 3. noen som har gode tips til trening? Jeg er alene med poden, så kan ikke starte på treningsstudio...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 alt borte første mnd. på minus siden nå Ingen tips desverre.
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 NEI! det sitter fast.... lille er 4 mnd. gikk opp 30 kg, 20 kg forsvant etter 14 dager. 10 kg to go!
mamsen&minimaisen Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Ikke meningen å gni det inn, men her raste kiloene av med en gang. Veier nå 2kg mindre enn før jeg ble gravid:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Du har ikke samme nick på profilen din! Yo Mama
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 jeg gikk opp over 30 kilo,5mnd siden fødsel og 4kilo igjen.. kjøpte meg sånn trenings apparat fra tv-shop jeg.. og går turer.. men etter jeg slutta å stresse med å gå ned i vekt har jeg gått ned mer faktisk
mamsen&minimaisen Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Sansynligvis fordi jg har skifta nick!!!
Gjest Ut på tur Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Er vel 12 kilo som skal bort i forhold til før fødsel. Stresser det ikke jeg. Går tur hver dag omtrent. Prøver å tenke på hva jeg spiser men har ikke hatt energi til å tenke så veldig hardet enda. Har vært sulten og slapp og hatt behov for den maten og den unødvendige maten jeg har spist. Jeg har også hatt behov for å spise om natten når jeg har vært oppe.
lille krapyl=) Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg la på meg 16 kg, og er nå nede i samme som før graviditeten. Baby er 5 mnd. Jeg har hatt som mål å gå ned og har gjort det på følgende måte: Gått tur med baby i vogn hver dag min en time. Gjerne bakker og et aktivt tempo. Har faktisk ofte kombinert med en Pitstop på kafe, og med andre gjøremål =) Lagt om kostholdet litt, men spiser sjokolade ganske ofte. Jeg tror at man må kunne unne seg litt også. Det å være i aktivitet er det absolutt beste du kan gjøre. Skaff deg en skritt teller og ha feks 13 - 15 000 skritt som mål per dag. Ikke subb og "tusle" på tur, men gå AKTIVT=) Har også baby på matte og trener litt sammen med henne der. Hun synes det er kjempegøy. Vinn vinn situasjon. Lykke til =)
ceso Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 har igjen 6 kilo , MEN jeg har fått meg skritteller og det har hjulpet mye. fått ei skikkelig gulrot nå om dagen... hehe...
jubaloooo med to stk Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 gikk opp 23kg, nå har jeg vel igjen 2,5kg til vekt før graviditet. baby er 6mnd snart. var litt stressa i begynnelsen om dette med vekta (uten å gjøre noe med det ja), men har gått jevnt nedover selv om jeg har spist sjoko nesten hver dag...(har sukkersug som bare det etter amming). Jeg har nesten fullammet, går tur nesten hver dag og har i det siste prøvd å trene litt på kveldstid. Har trent mor/barn (stabiliseringsøvelser, rygg, mage), squash og begynt litt med intervall med pulsklokke. pulsklokke er tingen- ofte trener man for hardt så dette er med å regulere intensiteten. vil anbefale det, men sørg for at bekkenet er stabilisert først og ta knipeøvelser. ellers ville jeg anbefalt å spise sunt men ikke lite. havregrøt, grovt brød, mye grønnsaker til middag. grov pasta og grov ris hvis du skal ha karbo.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 nope... gikk opp 20 kg, ned ti på 4 mnd, nå 17uker på vei med nr to (nr 1 er 9mnd) de siste ti ville ikke bort
*betty* Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er heller ikke kvitt det. Har 5-6 kg igjen... Har meldt meg inn på treningsstudio med barnepark. Der er det mange andre småbarnsmødre som trener også. I tillegg går jeg endel turer.Holder meg til godteri i helgene (men spiser da dessverre ganske mye...)
Fire småtroll Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Gikk opp 18 kg, nå 4,5mnd etter fødsel er det 2 kg igjen... Men de forsvinner nok ikke før jeg slutter spise is med sjokoladesaus til kveldsmat ;-) Har skritt teller da, og går 15 - 20.000 skritt om dagen, med litt magetrening nå blir jeg vel nesten som før :-)
jua 10.12.05 Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg gikk opp 29kg, har igjen 5-6 kg. Er bare 11 uker siden fødsel så stresser ikke så veldig med det enda. Men har startet på elixia igjen, prøver å trene 2-3 ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå