Gå til innhold

Syns dere kan holde noen meninger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

for dere selv!!! Som f.eks vedr navn..Om dere mener et navn er harry (? har selv en Kevin.....Harry hvordan????) så ti still!!!! Når noen spørr om dette er det fordi de liker navnet,og ved å si sånne ting påvirker dere valget til andre ved å være egoistiske...Sorry men min mening! Sterke norske navn...hahaha jaja kall det hva dere vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når noen spør om noe slikt, er det fordi de er usikre selv, og ønsker å høre hva andre mener.

og folk må få si hva de mener!

for gods sake...

Skrevet

hehe det var første.....Om noen er usikre,hva med å spørre barnefar??? En ting er å spørre om navnet er vanlig el ikke,om mangen heter det der de bor o.l.,men HARRY???? herregud...Er jo andre som har dette navnet og som IKKE gidd å høre på at andre disser navnet!

for gods sake.....GROW UP!

(hehe ja kansje litt hormonell i dag,men....grgrgrgr)

Skrevet

Det er en ting å si hva man mener,men det er en annen ting hvordan man sier det,og hvordan man ordlegger seg!! Vi burde alle bli litt bedre på å ikke ordlegge oss,sånn at det ikke kommer HELT feil ut,og vi sårer folk her inne... Det gjelder jo med andre innlegg også i grunn!

Skrevet

He he...*må le litt av dette*

Gå inn på navnedebatten - der får man så det svir i øra...

Fordi - nettopp når man spør om folks meninger og assosiasjoner - så er det jo nettopp det man får !

Har selv Yngvar, Tormod og Åsmund i magen - og gjett om jeg har fått høre det :-)

Man kan ikke være hårsår ift navn, er så mange ulike meninger..:-)

OG - jeg må få lov - i himlens navn - til å synes Kevin er harry !

Skrevet

Jepp mitt eksempel var ang dette fordi det traff meg...kan jo bare snakke for meg sjøl,men mangen ganger reagerer jeg på hvor egoistisk mangen av oss VOKSNE tenker!

Skrevet

hehe syns hva du vil,men når det er SÅ negativt så bare hold det for deg sjøl vel???? Greit du vil ikke ha det navnet,men andre vil....Jeg ville aldri ha dissa dine navn!?

Er mangen meneninger,men syns folk kan holde seg til å si om det er "for mangen" (hvem bestemmer det egentlig??) som heter det....

Igjen...min mening for jeg ble LITT forbanna over debatten over navnet til min gutt!!!!!!!!

SORRY

Skrevet

Hm...i de fleste innlegg som blir lagt ut her så sier vi meningene våre. De aller fleste av oss sier ikke noe for å være slem, men svarer på spørsmål som blir spurt.

Smak og erfaringer gjør at det alltid vil være ulike svar og ulike oppfatninger. Måten vi tolker ting som blir skrevet er også ulik.

I dette tilfellet var vel overskriften på innlegget: "er navnet Kevin harry" eller noe i den duren. Hadde du reagert hvis alle hadde vært superpositiv til navnet da? Det vet kun du svaret på.

Uansett... Navnet til min datter er det langt ifra alle som liker. Jeg vet dette, men kan ikke si at jeg bryr meg særlig om det.

Vi må kunne tåle å høre at folk er uenige og at vi alle har forskjellige meninger om ting og tang. En må ikke ta slike ting personlig her inne...bortsett fra hvis en går til direkte angrep på personer her inne.

Skrevet

Om noe spør om noe på en åpen nettside må man forvente å få mange svar også svar en ikke er enige med. Da er det bedre å ringe en venninne som sier det du ønsker å høre =0).

Skrevet

okiokioki.....må være lov å reagerer på NOE her inne vel! uten å måtte føle seg dum etterpå! Det jeg mente er at navn ER personlig,og derfor tar vel noen desse innlegga personlig også....Så kan man mene at noen er hårsår e.l....sånn er det! og self er ikke alle like glad i alle navn..vet jo jeg også det....men tenk neste gang dere legger ut eit innlegg som starter negativt om noe som ang MANGEN! som f.eks navn el liknende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...