Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Må si at fyttirakkern så dere krangler her inne.. Er det sånn dere skal krangle inne på 3trim? for det er ikke vi int i!. Må si at når vi var her da var det koselig.. Det ryktes fort at det er masse krangling her inne.. Skjerpings, folk spør om råd, å vill helst ikke ha noe dritt slengt i tryne! Skulle tro det var masse barn her inne som bare ville lage H***** Så stram dere opp å ta dere i nakken! Sånn krangling er vel vi alle vokst fra nå...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 takk! er helt enig i det. jeg har opplevd å få dritt slengt i tryne. kan jo begynne å lure hva disse forumene er til da. man håper jo på å få svar ut i fra erfainger eller råd... er lenge til jeg er i 3 trimister!!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er mye her inne, men ser ikke helt problemet? Er det mye krangling? Mulig at folk diskuterer, men det tror jeg er det hele. Jeg synes derimot at dette innlegget ikke var av det hyggelige slaget... Dessuten vil det komme og gå folk på trim 1, 2 og 3 hele tiden, så folka varierer jo. Ingen som kan nekte noen å gå over på trim 3...*ler litt* Unødvendig å komme inn her å kjefte på oss, for det skaper ingen god stemning i alle fall. Ta med innlegget ditt ut fra trim 2 og legg det evnt der det hører hjemme, nemlig på Kranglesiden. Mamma har jeg fra før....ellers takk ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Kunne ikke ventet et anna svar fra deg Lompa75.. Du er vell ikke den som tieer så mye i disse dager..
wennis Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Signerer denne Lompa! Jeg har tvertimot fått masse gode råd her inne, så jeg ser heller ikke det store problemet . Dessuten er det mye bra humor her:-) folk som ironiserer litt over ting, men jeg oppfatter det ikke som vondt ment.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Lompa75 Jeg er ikke enig med deg.. Jeg må jo få lov å si det jeg mener. Å dette er jo ikke et krangle innlegg. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 trim 2 bankedu!!! E bære seiår det,men e e ifra bankedu byen og nå har e fått nokk av dette vaset....Kom hellår te Ændal en tur så skal mi løse dette på en himla grei måte...Mi bare slår og purken spørr etterpå!!!!!!!!
Labambie Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Du fra 3.tri.. Har du kikka innom 1.tri? Der er det omtrent så de biter hodet av hverandre.. Synes heller ikke det er så mye krangling her altså. Noe selvsagt,men det er det inne hos dere også vil jeg tro.. Og vil ikke kalle det krangling,det er mer uenigheter... Sånn må det nesten være så lenge vi diskuterer en ting,og spør andre om dems meninger. Folkene skiftes ut i alle trimesterene.. Og må si meg enig med Lompa (nok en gang) at ingen kan jo nektes å komme inn på 3.tri.. Om det er sånn du mener det,så er det jo du som krangler...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Huff og huff,bare flirer for meg selv nå. Amper stemmning det skal være her da!? Nå er det heftige diskusjoner på alle trimma her:(Egentelig litt kjedelig når det skal bli slik! Vi har jo alle som er her inne som mye annet og være glade for og snakke om,kan ikke heller noen lage en ny tråd om noe som er litt hyggelig.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 "Kunne ikke ventet et anna svar fra deg Lompa75.. Du er vell ikke den som tieer så mye i disse dager.. " *ler godt* Jeg har aldri i hele mitt liv vært ei som tier, så det er nok ikke bare i "disse dager". Jeg sier meninga mi som de fleste andre her inne gjør ;o)
April76 er på overtid! Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Gud hjelpe meg...er det virkelig mulig???
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Enig med HI.. Synes rett å slett at viss ikke noen vet svare på de vi spør om, så trenger man ikke slenge noe sarkastiskt itlbake.. Folk kan være sårende.
Meg og gutten min Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 kjære vakre vene, noe så utrolig barnslig! la nå de som vil krangler, krangle, og svare stygt. folk her må klare å sile ut det useriøse! fikk beskjed om når jeg var liten, at man krangler ikke, man diskuterer! vi skal bli foreldre folkens. skjerpings!! jeg har forresten ikke sett noe krangling her nå jeg!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #16 Skrevet 11. oktober 2007 Det der var kanskje et tulleinnlegg? For makan til kranglete og provoserende innlegg er det lenge siden jeg har sett. På 1. tri. er jo alle litt på tuppa(hormoner og frykt for å miste, kvalme og trøtt), men her inne er det jo bare kos?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå