Gå til innhold

forbanna mannebein!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her har guttungen grini og sutra i hele dag (toleransegrensa mi er ikke så høy nå som jeg har fått en baby som er STILLE, og sover hele natta), jeg har sitti med han på fanget, eller gått rundt med han i hele dag.

Nå har han endelig sovna, oppå ammeputa, i sofaen...

Så fikk jeg sms av sambo nå, "Håper han sover litt så pappa kan få slappe av"....OMG!!!!! Han kunne prøvd en dag hjemme, med bare han, så tenker jeg han er glad te jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojda...

Han får høre det eller?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg svarte bare "fy faen!", og fikk tilbake "ja, jeg kan heller stoppe langs veien og slappe av da."... Går det ann eller???

Skrevet

Ja du, da hadde jeg ikke ofret han et blikk, ord etc resten av kvelden (uka kanskje...)!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om du syns jeg er helt dust som ble irritert nå, så feel free to speak up! :) trenger ikke bake her serru :o)

Skrevet

Var den til meg??? Jeg hadde blitt møkkairritert selv jeg!!!

Skrevet

Hehe.. jeg kjenner igjen både sinnet ditt og samboers holdning.. To korte lunter som kræsjer går sjeldent bra...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, okay :) Du virka bare en smule ironisk :o) Men tror det og ikke snakke, eller se på han resten av uka er litt drastisk ;o)

Vi (jeg) har som regel 2 barn, men nå er eldsta hos faren sin... så det skal han være glad for om han er SÅ sliten... (han jobber med pc, sitter på ræva hele dagen på jobb, og hjemme, så fysisk sliten kan han ikke bli..)

Skrevet

Bruker å hjelpe her serru ;o) Hehe...

Når jeg er helt tyst og overser han, så vet han at det er noe galt (at han har gjort noe galt, hehe)

(Heldigvis ikke så ofte...)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jada, den funker her og. Men jeg ringte han og spurte hva det var for noe, siden han svarte sånn. Fikk til svar at han var trøtt og sliten, også sa han "unnskyld at jeg sa noe da" (sånn surt vet du..), da sa jeg bare "ja ditto", og la på. Nå kom han hjem, spurte hvorfor jeg ikke hadde tatt inn posten, og la seg til og sove på sofaen?!?!?!?! Jeg hadde håpa at jeg kunne få gjort noe når han kom hjem da,siden jeg er den eneste i huset her som evner og se at ting må ryddes. Men nei... så her sitter jeg da, med en sutrete unge på fanget, og en sur gubbe som sover på sofaen! Faen ta han altså! Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå! SINNA!!!!

Skrevet

Ja, moro...

Skjønner du er sinna ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...