Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Svigers har bilde av min samboers ex med deres felles barn på fanget på hedersplass i stua si. Hvordan ville du reagert på det? Nå er det 7 år siden de skilte lag, og vi har vært sammen i 4 år, og jeg plages ikke stort av det, Men jeg synes det er så rart! Normalt sett så kunne de kanskje ha satt frem et annet bilde av barnebarnet??? Vi snakker nesten aldri sammen, hun og jeg, og av div grunner har jeg ikke særlig sansen for henne. Kunne godt tenkt meg å slippe å se se exen hans hver gang jeg er hos svigers,. Hilsen nr. 2.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 skjønner deg kjempe godt... de kunne hengt opp et annet bilde av barnebarna..ta et bilde med deg,typen og ungene å gi til ho i gave.. tror du ho hadde hengt opp det istede da??
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Selv om ikke du liker ex dama så kan det jo være at svigers liker henne kjempe godt. Kan og være at de ikke vet at dette er noe som sårer deg. Er heller ikke sikkert at de er kar over at bildet er der, kanskje er det et bilde de har hatt i mange år, så de tenker ikke over det som et bilde av din sambo, xdama og barnet, men heller bare tenker på det som et bilde de alltid har hatt. Så sant de ikke bare elsker denne xdama og har bildet der fordi de er så glade i henne så gjør det nok ikke noe for de å ta det bort så du ikke skal føle deg ille til mote. Alt du trenger om å gjøre er nok å gjøre de obs på det og spørr om de ikke kan bytte det ut. Kanskje gi et nytt bilde av deg, dambo og alle barna som de kan ha der i stede for..
skjotta Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 i og med at hun er deres barnebarns mor, sa synes jeg ikke det er rart at de har ett bilde av henne og din samboer med barnet. bare fordi de ikke bor sammen lengre, er de alikevel en familie (biologisk sett), og svigerforeldrene dine har ett evig band med henne som mor til deres barnebarn.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Hva med mannen din da? Reagerer ikke han på det selv? Jeg hadde gitt klar beskjed til foreldrene mine dersom de hadde hatt bilde av eksen min på veggen. Selv om barna mine også var med på bildet. Jeg er gift med ny mann nå, og vet at han hadde mislikt at det hang et bilde av eksmannen min på veggen hos foreldrene mine. Jeg ville heller ikke hengt på veggen hos mine ekssvigerforeldre. Synes du skal snakke med mannen din om det jeg. Han bør gi foreldrene sine beskjed om at han misliker det. ( Om han så må lyge om det på dine vegne)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for mange svar. Mannen min er vel som menn flest, og tenker ikke over det. Jeg har ikke nevnt dette for han enda, men sannsynligvis mener han at jeg henger meg opp i detaljer. Som sagt så er jeg ikke alvorlig plaget av dette, men merker at nå som vi har fått barn blir enkelte ting litt mer "sårt". Har vært "nr. 2" så lenge nå, og det bildet minner meg på det. Ja, det er klart at svigers har et evig bånd til sitt barnebarns mor, men de har ingen kontakt og min manns ex er ikke godt likt i den familien, har jeg merket. Jeg hadde aldri i verden tilatt mine foreldre å ha bilde av min x fremme. Jeg bare synes det er lit unormalt, og det syntes jo dere og Det er kanskje bare en forglemmelse....... Hilsen HI Kone nr. nr. 2 til evig tid
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Huff du må da ikke tenke på deg selv som kone nr 2... Jeg har vært gift før, men ville aldri tenkt på min nåværende mann som nr 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå