millsen© Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 tjukk og feit og full og seriegull, tjukk og feit og full og seriegull, tjukk og feit og full, tjukk og feit og full, tjukk og feit og full og seriegull.
Monajenten Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Fra Nymark te Laksevåg Fra Nordnes te Loddefjord Torg Hele Bergen vet at gullet kom hem Gullet kom hem Gullet kom heeem Hele Bergen vet at gullet kom hem:-D
Monajenten Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Vålerenga, det er så DEILIG at du må svelge kamelene dine og innse at i år vinner faktisk Brann serien, selv om du har nektet hele veien!!!! :-D
Nitte Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 HEM??? Gulle kjæm faan ikke "hem", alle vet at det er født og oppvokst i Trondheim! ;-) Bare en liten visitt!
Monajenten Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Å neida du, ikkje bare på visitt, men på en laaaaang hvilepause her heme;)
danieI Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 bergensere er så fulle av seg sjøl....pjuk!
Monajenten Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Bare pjuk du Daniel, men eg vetsje kor gullet e eg, hos Vålerenga eller her heme i Bergen???? ;) Kom ikkje her å si at det ikkje var fortjent i år, ikkje et eneste norsk tippeligalag har like bra stall som Brann, og det e til og med trenerne enige i! :-D
Monajenten Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Nope, eg sier at du ikkje må komme her og si noe om det:-p
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Mona, Mona, Mona Mona... Det er EN ting du må lære deg.. Selvom dere får gullet i år.. Så får dere ikke det neste år. Det kan jeg si deg allerede nå. Dessuten er det trist at Brann får gullet. Andre hadde fortjent det mer (og me det mener jeg ikke Enga, fordi de har ikke jobbet for gull i år.. ) Vet at Brann blir gulløse neste år og det er mer enn nok for meg. Dessuten sier jeg bare: Gratulerer me gullet. Kos dere me det i år. I ÅR. Klem fra lille, søte, uskyldige (hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå