~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har skjønt at meglere ofte "tar i" litt da de gir en verdivurdering på hus/leilighet. Men har også blitt fortalt at banken ofte er forsiktig med sin verdivurdering.. Vi har fått meglers og bankens vurdering, disse har bare et sprik på 100 000. Skal ha takstmann hit på onsdag, så er skikkelig spent nå!
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Så spennende da! Har dere kjøpt dere hus? Vi skal ha ulike meglere her til uka *spennende* En kamerat skulle selge leiligheten sin her nå, og hadde 4 ulike meglere til vurdering. Der varierte dere prisantydning på alt fra 2.8- 3.6 mill. Så det er myyye variasjoner ute og går. Lykke til da.
~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har ikke kjøpt noe ennå nei, men funnet et hus i det området vi vil bo i som kan bli bra med litt oppussing. HAr snakket med banken og han var foreløpig positiv til lån selv om vi ikke har fått noe endelig svar der ennå heller. Men jeg synes det er utrolig skummelt å kjøpe før man selger, har skikkelig angst for å ikke å få solgt..!
MissAntrop Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Vi hadde også 4 ulike meglere her - og fikk fire forskjellige verdivurderinger. Visst er det skummelt å kjøpe før man selger, det tenkte vi også og solgte først. og nå er det overtakelse på leiligheten vår om 1 1/2 mnd og vi står her husløs!! jeg er max stressa og angrer meg som bare det for at vi ikke kjøpte først. Man får jo alltids solgt og om dere går ut ifra et minimumsbeløp dere tror dere får for deres eiendom så kan dere kjøpe etter det. Alt dere får over blir jo bonus og kan brukes til oppussing
~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Ja det er det som er det andre marerittet, har jo ikke lyst til å kjøpe noe bare fordi vi må ha et sted å bo heller... Bo på knøttehybel i mndvis er heller ikke så aktuelt... Huff.. jaja noen sjangser må man vel ta? Er jo uansett ikke sikkert at dette huset er aktuelt, må se på det på lørdag og se mulighetene der )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå