jiha Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Det er nesten som en fisk som spreller, eller le mus eller hvordan jeg nå skal forklare d.. Men det som er rart er at det er i midjen, rett under ribb beinet. er babyen lang nokk til å nå dit? er i uke 16 nå...
jiha Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2007 tror pinade det er spark!! kjente det i håndflata å!! åååhhh så gøy!!=D=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå