Tutta73 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Uff, dette er kanskje litt kynisk å si, men jeg har ikke lyst til at svigermor skal komme å "hjelpe" oss en uke... Min svigermor har jeg et godt forhold til, men det skal sies at hun bor såpass langt unna, at det er kanskje litt av grunnen.. ) Uansett, hun skal komme til oss og være her EN UKE!.. Vi har en sønn på 2 år, og hun sier hun vil komme å hjelpe oss med han osv.. Hjelpe oss med han!"#¤%&/() Det er da ikke nødvendig.... Det aller værste er at den uken hun kommer, har jeg mest sannsynlig EL... Stilig.... NOT! Å, jeg er så frustrert akkurat nå.. Skal svigermor ligge i under etasjen og klappe takten... NEI, drit og dra... sorry utrykkene og klønete skriving, men jeg måtte bare ha det ut.. Jeg kan jo ikke si noe til mannen min om at jeg ikke har lyst på besøk - da blir jo han lei seg. VÆÆÆÆÆÆÆÆ !!
Liagora med 2 jenter Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe, jeg skjønner deg godt;) Dere får benytte barnevakt mens hun er der og flykte på el tur med bilen..*le*
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 forstår deg godt!! Har selv en svigermor som bor lang borte, så når hun først kommer er det ikke småturer. Hun var her hele høstferien! Hun er av typen som ser etter om "listevasken" er tatt og ser bak kjøleskapet osv. Mine foreldre er naboer til oss og ungene våre er vant med at de kan springe ned der når de har lyst...svigermor mener de må holde seg hjemme, bestemor er jo på besøk så sjelden!!! Dette forstår barna lite av!!! Har heldigvis en mann som ikke er redd for å sette mora på plass når det trengs, men jeg svelger en god dose kameler de ukene vi har henne her!
Tutta73 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Uff, ja det med svigermødre er ikke noe spøk ) Min sv.mor er også slik som ser om det er rent og pent, så det blir jo til at man må vaske og rydde hele huset før hun kommer..ha, ha. Jeg overdriver litt, men det er helt ærlig mer pès enn hjelp spør du meg. Hun sier at hun ikke bryr seg om det sånn eller sånn, så vi skal ikke styre sier hun, men det blir jo til det allikevel. - også mat da.. Det hender vi tar det litt lettvindt innimellom, men da blir det til at vi styrer på kjøkkenet kast i kule.. Jeg får gjøre som ble nevt - ta med meg gubben i bilen.... ha,ha Hadde ho så mye som nevnt at ikke min sønn skal være hos bestemor,(min mor) så skulle ho få med meg å gjøre.. :o/
april d. Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Min svigermor er også ..litt krevende, og siden vi bor langt fra hverandre så kommer hun gjerne for to uker av gangen. Jeg skulle ønske at jeg kunne putte hjernen min et annet sted og bare være fyskisk tilstede når hun kommer, men det er vel ikke så lett å få til. :-) Da hun var her sist fortalte jeg fortalte mannen min etter en stund at jeg slet med oppførselen hennes, og da ble han mer observant. Det hjalp faktisk veldig, for det viste seg at han også syntes at hun temmelig urimelig, og dempet henne litt. Jeg kunne ha skrevet en lang avhandling om henne, men jeg skrev egentlig bare dette for å fortelle deg at det ikke nødvendigvis er sånn at du må slite med dette alene. Hvis det er konkrete årsaker til at svigermor plager deg så synes jeg det burde være mannen din sitt problem og ikke ditt. Lykke til med besøket! Jeg føler virkelig med deg! Stor klem,
Håperpåønskebaby Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 å ha sex på gulvet i "doggy", bråker ikke noe særlig.... Kjør på selv om hun er der! Dersom hun ikke tåler det, kan hun jo bare reise hjem..?
loppelaura Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skulle ønske jeg hadde svigerforeldre...... Svigermor døde brått og uventet bare 53 år gammel, tre år siden nå... Det har vert knall tøft. Husk at deres mor også er svigermor til noen, ikke sikkert at dere hadde syns at det var så kult viss dere fikk vite at mannen deres snakket slik om deres mamma!!!!!
våken_om_natta Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Tenk når dere selv en dag får nydelige barnebarn som bor milevis unna. Har ikke dere lyst til å dra og være hos dem en ukes tid innimellom da??? Det kommer jeg til å gjøre!!!
våken_om_natta Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Og om jeg ønsker å dra og hjelpe dem litt og kose med barnebarnet, og svigerdatteren min sier at det ikke er nødvendig, kommer jeg rett og slett til å bli ulykkelig. Sikkert ikke det svaret du vil ha, men se det fra farmors side også da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå