Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg koser meg absolutt ikke med å gå hjemme med baby..

jeg har ingen venner med barn..mine gamle venner har så å si droppa meg etter jeg ble gravid..de kommer en sjelden gang for å se på babyen og drar igjen.typen min orker ikke finne på noe etter jobb for han er så sliten...

jeg er såååååå lei...

sorry for et deprimerende inlegg,men jeg må bare få ut litt frustrasjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...Ja kjenner meg igjen der da...

Vet ikke hva jeg skal råde deg til å gjøre, men skaff deg en hobby.

Det har jeg gjort å det hjelper på=)

 

Skrevet

Hva med oss som er helt alene?? Uten type, uten venner, og med familie langt borte...

DET er trist det!!!!!

Skrevet

Jeg tror det er en ganske så aktiv gjeng som har masse treff i sarp/fredrikstad distriktet, Kanskje du burde sjekke det ut, så får du kommet deg ut og truffet andre mødre:)

Skrevet

Jeg kjenner meg oxo igjen. men jeg prøver å få dagene til å gå med å finne meg hobbyer og trene litt. det hjelper veldig men dagene kan til tider bli veldig lange..

 

Får håpe du finner deg noe å gjøre snart :) det er ikke noe særlig når det blir sånn over lengre tid.

 

lykke til :)

Skrevet

Hei!

 

Kan du ikke ta deg en Oslotur, så kan vi møtes og ta en kaffe eller noe?:-) Ingen trenger å være alene:-)

Skrevet

Hvis du vil ta deg en tur til Nesodden, så har ikke vi heller så mange å være sammen med på dagtid. Trodde barselgruppa skulle hjelpe på med det, men de var ikke så interessert virka det som... Har ei jente på 10 uker (som ble født i Fredrikstad). :)

Skrevet

Ta utdanning!!! Det lønner seg alltid, og dagene går kjempefort med lesing og oppgaveskriving!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...