Gå til innhold

Vi skal ha en GUTT!!!! <3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, som jeg gleder meg nå:) Magefølelsen til begge sa gutt hele veien.. Og så var vi så heldige å se det i dag på UL! En bitteliten tissemann viste han oss:)

Verdens nydeligste lille knappenese også hadde han! Sååå fin! Og som jeg gleder meg til å treffe ham<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, Martemor! Gleder meg til min tur på mandag!

Skrevet

Gratulerer så mye til deg:)

Skrevet

Å, så koslig! Gratulerer!

Så nå begynner dere å kjøpe blått og bestemme dere for navn? :)

Skrevet

Hihi:) ja.. Har handlet en del allerede, men nå blir det masse blått! Navn er vanskelig, men vi har liksom hatt følelsen av at det er gutt, så det er det vi har fokusert mest på:) Har noen navn i hende, men ingenting er bestemt..

Hvordan er det med deg og prinsessa i magen? Henger du med på skolen enda?

KLem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...