Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 er nå på slutten av svangerskapet. og har vert hard i magen lenge nå. ingenting som vil ut så å si. noen som vet om jeg kan bruke klyster for og få det ut??
Mamma TB Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 tørr ikke uttale meg om det men ville snakket med legen om det....da vil du vere på sikre siden i alle fall.
Adriansmor med tulla Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 er du kommet langt? Du kan jo risikere å starte fødsel da... snakk med de på apoteket det er et middel man kan bruke når man er gravid... var reklame om det i siste gravid bladet.... hadde ikke tatt klyster viss ikke d er mindre en 14 dg til termin
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 jeg spurte jordmora mi fordi jeg sleit med det samme var da i uke 30 og hun sa at det var bedre å ta noe enn å gå slik,og at det var veldig vanskelig å komme i fødsel men da hadde jeg jo 10 uker ijen...ring å hør med de du:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har tatt slik miniklyster fire ganger i løpet av svangerskapet - har vært null problem det! siden du bare har tolv dager igjen hadde jeg bare tatt det! skikkelig ubehagelig å gå slik leeenge. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå