Gå til innhold

Var spiren deres planlagt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nr. 1 var egentlig planlagt! Vi hadde snakket om det, men var ikke helt sikre, men da testen var positiv var vi begge stålende gla!! Var vel bare et litt stort steg som vart litt skummelt å ta;)

Nr. 2 kom liit før enn planlagt, vi ønsker oss en til, men med hus kjøp og styr, skulle vi vente til etter jul med prøving, men i sommer så ble testen positiv igjen, og vi gleder oss til mars:) (Så da slipper jeg unna litt oppussing;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge var planlagte her!!!

Skrevet

Begge to er veldig planlagte. Førstemann ble til på første forsøk, mens spiren lot vente på seg i 10pp, fikk litt hjelp med akupunktur.

Gleder meg til familieforøkelsen i mai/juni 08:D

Skrevet

Veldig planlagt =)

Skrevet

Snuppa på 20 mnd og lillegutt i magen, er begge planlagte :o)

Skrevet

Dette var planlagt satt på 4pp.

Skrevet

Gutten vår var ikke planlagt, men veldig velkommen... :o)

Denne babyen var veldig planlagt og satt på første forsøk.

Skrevet

Vår bebis er veldig etterlengtet. Prøvde i 22 pp med en exu midt inne i.

Skrevet

Begge våre var planlagte, men hadde ikkje trudd det skulle gå så fort å bli gravid første gongen.

Første: 1pp

Andre: 4pp (og då var eg jaggu utålodig!)

Skrevet

Ja vår var planlagt, men det var ikke lang tid fra planlegging til produksjon ;o) Ikke hadde vi vært særlig lenge sammen heller, men vi har kjent hverandre i årevis. Og så har vi bodd sammen fra vi ble sammen og det har gått knirkefritt. Da sambo luftet ideen forsiktig var jeg derfor ikke det minste i tvil om at jeg ønsket det samme og da var det bare å "la følelsene rå" som han sier :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...