Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Stakkars meg har vært på sykehuset i dag og for de som ikke husker hva greia med meg er, så er jeg under utredning for diverse skumle ting (synes jeg) og har slitt med et vondt kne i et halvt år nå. I dag var fikk jeg ny kortisonsprøyte (fordi den forrige gikk så bra at jeg havnet på legevakten) og kneet ble tappet for væske. Og fyttikatta så vondt det var med en sprøyte inn i kneleddet og fytti så vondt jeg har nå. Legens ordre; sofaen med kneet høyt i dag og i morgen. Fordelen med det er at jeg slipper en del logistikk og middag med svigers, hehe, men stakkars lille meg for det om altså Og siden "alle" var på jobb i dag så måtte jeg med min sprøyteskrekk (fødte uten epidural fordi jeg haaater sprøyter og unngår dem så sant jeg kan. Holdt på å svime av da jeg tok blodprøver her forleden) gjøre dette alene. Og kjøre en halvtimes tid etterpå hjem. Jeg holdt på å rive armen av den stakkars sykepleieren under seansen, men ellers klarte jeg meg fint. På utsiden hvertfall. Inni meg gråt jeg, bannet og brølte. Men altså, summa sumarum, jeg trenger litegranne sympati i dag jeg:( *snufs*
Mulle :) Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Gooood klem fra meg.. Skulle ringt meg da vettu
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Takk, takk:-) Nei, ville jo ikke plage deg med min irrasjonelle skrekk for sykehus, leger og sprøyter:/ Hvordan har du det? Hvordan er formen etter operasjonen?
Mulle :) Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Klart du kan. Og du plager meg aldri....... Joda formen fin etter operasjonen )
piano♫ Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Huff, det hoertes ikke saa greit ut. Sender deg en goood klem, jeg ;-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Huff da,stakkars deg!!Men du skal nok se at alt blir bedre nå,du overlevde sprøyten:)) *klemme på hufsemoren*
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Ååå, takk skal dere ha jenter, det varmet:-) *klemmer til bake på lille bæ* ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå