Dessa ღENDELIGღ Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Vi får en liten GUTT ;o) Det er så morro, for ALLE andre har tippet jente ut ifra magefasong, fosterlyd og sånn.. Jeg fikk guttefølelse med en gang jeg så på den positive testen min.. og jammen stemte det.. Gøy... Var helt fantastisk å se den lille... Anbefaler å dra på majorstuaklinikken i oslo.. Flinke var de ;o)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Skal dit på tirsdag, gleder meg:) Da er jeg 28+2. Hvor langt er du på vei? Så dere gutten deres tydelig, ansiktstrekk ol?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Så koselig!!!:-) Hvor mange uker er du? Har du vært på ordinær UL og ikke funnet ut kjønnet der?? Er en liten DVD-opptak med undersøkelser og noen bilder inkludert i prisen på Majorstuaklinikken???
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 26+6... Vi fikk egentlig ikke se så mye på ordinære ul.. Fikk den i uke 16, pga ferie... Ble veldig skuffet begge to.. Derfor bestemte vi oss for 3D-UL.. Og angrer IKKE.. Var så fint altså.... Ser gutten veldig tydelig ;o) Den har nesa til pappan sin.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå