Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Noen som vet om røyking mens man ammer og mageknip hos beibi hører sammen? Har en diskusjon med en venninne. Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Mener jeg har lest det et sted ja.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Babyer med røykende mammaer er mer utsatt for kolikk.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 tilfelle det. røyker dessverre selv. barnet får fire ganger så mye nikotin i melka enn hva du får i deg. ikke godt for magen
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Det er tull anonym 17.15. Er bare en liten promille som kommer i melka.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Lurer fryktli på hvor det der ekstra nikotinet kommer fra jeg da??? Synes det der hørtes ut som tull!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå