Gå til innhold

plutselig høy feber og skriking,please hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 8 mnd begynte å sutre litt i 12 tida idag,ble bare verre og verre etterhvert og kl 1430 var ho kokheit så eg målte feberen til 39,5,Stakkar lita,vil ikke ha mat men nå sovna ho etter å ha fått en stikkpille og 120 ml mme. Virker så ho har vondt noe sted,hylgriner slik helt pluselig og så sutring før det er påen igjen.Hva kan gi slik plutelig feber?? Ho er ikke forkjølet og eg kan ikke kjenne noen tenner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være øreverk eller en urinveisinfeksjon kanskje? Stakkars lita:-(

Skrevet

"Den fjerde barnesykdommen" gir også feber i tre dager. Ville tatt en tur til legen i tilfelle hun har vondt noe sted og må behandles. Øreverk eller urinveisinfeksjon er jo fælt.

Skrevet

har avsluttet 2 pensilinkuren for urinveisinfeksjon for 2 uker siden,så det er ikke det for etter 2 runder vet eg hvordan den infeksjonen arter seg,. det som var så rart var at feberen kom fra ingensteds og så fort.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi fikk beskjed at dersom babyen fikk høy feber uten at vi viste hvorfor skulle vi kontakte lege for å finne ut hvorfor. Hun sa til oss at feber kommer av en grunn og da skulle vi ikke bare fjerne feberen uten å vite hva den kom av.

Jeg synes du skal kontakte lege/legevakten for å høre hva du skal gjøre. 39,5 er jo høy feber

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...