missfixit Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei, min sønn fyller snart 5, og skal ha bursdag for venner i BHG. Har lagt merke til at mange har den siste bursdagen ( da barnet har siste året i BHG) i festlokaler eller i BHG, og at de inviterer alle barna på avdelingen. Hva gjorde dere? I fjor hadde vi en enkel bursdag her hjemme, med de på hans egen alder. Må legge til at vi har litt trang plass.
Bøggly Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Vi hadde en helt vanlig barnebursdag hjemme med noen venner fra b.hagen og noen utenom. I barnehagen hvor vår sønn gikk var det i allefall ikke vanlig å be alle.
Pialill Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Her er det vanlig at man ber alle av samme kjønn og alder på den avd i bhg som bursdagsbarnet går på.
Gjest Filifjonka Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg feirer barneselskap slik det passer for oss. Kunne ikke falt meg inn å leie lokale fordi "alle andre" gjorde det. Den siste bursdagen i barnehagen feiret vi som alle andre barneselskaper: Hjemme. Inviterte de vi pleier å invitere, i vårt tilfelle alle av samme kjønn på avdelingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå