Gå til innhold

Hvilke vinterstøvler har dere/skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke kjøpe noen vi ikke er fornøyd med, samtidig synes jeg det er drøyt å gi 750 kr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt Ponny fra Euro sko, men det er mest fordi det ikke er så mye å velge i når man har str 19... :) Virker veldig bra foreløpig, men de har jo ikke vært utsatt for den store kulda enda. Regn takler de derimot godt :)

Skrevet

Vi har kjøpt ecco goretex sko med to borrelåser- Er kjempe fornøyd med dem iallefall :) De koster da men..

Skrevet

ecco goretex til de to minste og skofustex eller et eller anna til han eldste.Han valgte de selv.

Skrevet

Her har vi kjøpt viking gore-tex, er kjempe fornøud så langt. Har lekt med de i vannpytter idag og ble ikke våt på beina. Kostet 600 kr, men verdt det : )

Skrevet

Kjøpte Geox til han på 10 mndr

Ecco til han på 5

Skrevet

Har Superfit vintersko til sønnen min på 16 mnd. Veldig lette og mjuke sko. Vanntette, og virker veldig varme, sjølv om vi ikkje har fått prøvd dei i snø og kulde endå. Koster 500 kr og fins i størrelser heilt ned i 19, trur eg. Vi har dei i alle fall i str 20

Skrevet

Har Ponny sympatex og Kamik tickle-fornøyd så langt:-)

Skrevet

I år ble det ecco goretex

Skrevet

Jenta mi å 17 mnd har fått superfit vintersko og viking cherrox. Begge er myke og varme og passer godt til små ben

Skrevet

Vi har måttet arve noen pony vintersko i år. Har ikke råd til å kjøpe.

Skrevet

Coop friends sko.Kjempefornøyd med de,fått testet i slaps,sne og regn.

• 3 uker senere...
Skrevet

SUPERFIT!

En lett og "myk-sålet" støvel med snøring kjøpte jeg i går til min 10mnd gml jente.

Skrevet

Kjøpt vanntette vintersko. Husker ikke merket. Hun trenger ikke så dyre sko i år ettersom hun ikke går enda, og ikke skal i bhg.

Skrevet

vi har kjøpt ecco goretex.. kjempe fornøyde. hun bruker dem som støvler og.. aldri vært våt eller kald. kostet 649. var så heldig at mormor spanderte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...