Gå til innhold

hva har deres 1 åringer spist idag? trenger inspirasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Min har spist: 1 weetabix med en halv banan og h melk til frokost sammen med 150ml. mme for 1åringer, et lite stykke ristet brød med tomatmos og oregano, en mellomgrov brødskive med tunfisk i lettmajones. og 1 kopp medd eplejuice med vann i.

fisk og spinat og hvitsaus til middag?? trenger litt inspirasjon her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det var en sær mat i forhold til det mini her eg vandt med. Her går det i kaviar, prim, ost.. osv .. :) til middag er det som regel poteter å grønnsaker med kjøtt til, varierer på hvilkt kjøtt.. i dag blir det potetstappe med pølser:)

Skrevet

Hehe mer sær mat enn 1 åringen min spiser og..

Spiser skiver med alt som kan smøres på. utenom kaviar, det likte han visst ikke :P

Til middag spiser han alt. Utenom taco ol.

I dag vet jeg ikke hva det blir til middag. skal handle no etterpå

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

tror det kommer av at jeg er så innihampen matlei selv.. at jeg lar det gå ut over jenten min :) jeg syns alt ser og smaker så kjedelig ut og har ikke tiltak til å lage ordentlig middag. Jeg ender jo opp med det da, siden ellers kommer samvittigheten og tar meg.. Jeg har laget mye lapskaus aktig mat til hun i det siste og det liker hun. Men nå orker jeg ikke lukten av det. frukt og yogurt blir det sikkert nå.. det orker jeg å spise også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...