*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Noen som vet om det er ok å bruke MD Formulations fruktsyre pleieprodukter når man er gravid? Eller er dette noe som kan skade fosteret?
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg fikk vite at jeg ikke burde ta noen sjanse med vitAplus, Illuminating serum i MD serien pga innholdet av A-vitamin i denne som kan være fosterskadelig. Dette står det også på pakningsskrivet som var med pakken. Om dette er tilfelle også for flere av produktene vet jeg ikke.
Topp 10. Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har brukt min hele veien jeg... men har kun hatt facial cleansing... så jeg vet ikke jeg!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Uuuuups-jeg har facial cleaning og dagkrem for tander hud.... Men hadde ingen anelse om at dette er farlig...(
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Fant igjen pakningsvedlegget. Det er kun nevnt at de mange produktene i vitAplus inneholder ekstra A-vitamin så da burde det være helt ufarlig med de øvrige produktene i MD. På min vitAplus pakke står det: If pregnant og nursing, consult you're doctor before use.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå