Babyfacepsycho Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Tulla er jo bare 8.5 mnd.. Men igår klattret hun rett ut av gå stolen sin!! Heldigtvis så sto vippstolen hennes ved siden av så hun ramlet jo ned i den. Og idag så var hun halvveis på vei ut av reise sengen sin. (bruker den som leke grind). Hun kan jo ikke begynne med det allerede!! Hjelp!!! Hva gjør jeg nå? Hvor kan jeg ha henne nå da når jeg må snu ryggen til i 5 minutter? Når begynnte deres små med dette?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Småen begynte å klatre ut av spisestolen sin for 1mnd tid siden, da han var rundt 11mnd. Vi har planer om å feste sånn vognsele i stolen.... Han har ikke ramlet ned, men ikke noe særlig når han klatrer opp på spisebordet og opp i middagen. Senga si har han ikke klatret ut av... Prøvd ja, men han har ikke klart det.
Babyfacepsycho Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Og der klattret hun ut av gå stolen igjen... Ahhhh! Hva skal jeg finne på nå da? Får jo ikke gjort noe husarbeit her jo! Fort jeg snur ryggen til så er hun ute av stolen sin. Denne gangen "hengte" hun oppned ned hode i golvet og halve kroppen oppe på gåstolen sin. *Sukker oppgitt*
Babyfacepsycho Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Dytter denne opp igjen i håp om noen gode råd. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå