Gå til innhold

Lillegutt er redd for instruktøren på babysvømminga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff gruer meg nesten litt når jeg vet det er kun min lillegutt som begynner å gråte på babysvømmingen. Han har gråtet nå alle gangene, vet han blir sliten av det, men han begynner i tilegg å skrike hver gang instruktøren kommer for å snakke. Han får skikkelig nedovermunn, og blir skikkelig redd...ser det liksom på hele han!

Vanligvis elsker han vann, og begynner å gråte hvis jeg tar han opp fra badebalja si for tidlig. Han liker også å være med inn i dusjen sammen med entan mamma eller pappa....men på babysvømminga er han helt umulig. Kan det være at han reagerer litt på lukten og alle lydene der? Noen fler som har babyer som reagerer slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det, men er det mulig at gutten din trenger aa sove mer foer svommingen? Eller spise litt mer? Bare forslag altsaa, kan godt hende det er situasjonen han synes er litt skummel.

Har instruktoeren skjegg :-) ? Mange smaa barn som synes det er litt skummelt..

Skrevet

Han sover alltid en time før babysvømmingen, og sørger alltid for at han får mat noen timer før...han har en tendens tilk å gulpe, så jeg vil ikke gi han mat rett før. Instruktøren er ei dame med mørkt kort hår og store brune øyne....og er veldig hyggelig, synes ikke hun ser skummel ut i det hele tatt!

Skrevet

Når vi begynte på babysvømming fikk vi beskjed om å mate babyen rett før dem skulle i vannet.

Fordi da holdt de lenger, og de blir jo veldig sultne av svømmingen.

Funket veldig bra for oss ihvertfall.

Det at han gulper gjør da ingenting, helt sikker mange av babyene som gjør det i vannet fra før.

Skrevet

Vesla vår begynte alltid å skrike på babysvømming. Det gikk fint første gangen, men så ble det verre og verre. Instruktøren sa at det kunne være lyd, lys, rommet, hva som helst. Vi lurte på å prøve på dagtid, men vesla var livredd til slutt så vi droppa det. Kan heller starte igjen et annet sted litt seinere. Det var ikke verdt det for oss.

Skrevet

Lillegutt her også ble redd instruktøren og lydene/ grimasene hans i starten. Vi prøvde å smile og le for å vise lillegutt at det var trygt, og det hjalp til slutt. Du kan prøve å holde ham slik at han ser at du smiler når instruktøren kommer og snakker med ham. Det fikk vi beskjed om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...