Dronningen! Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 EN HYLLEST TIL KVINNER OVER 35 ÅR Fordelen med voksne kvinner;) En voksen kvinne er billigere å "date". En yngre kvinne koster minst 12 øl, mens en voksen kvinne vil ligge med deg allerede etter en kopp urtete og et kakestykke. En voksen kvinne kommer aldri å anklage deg for at du "utnytter henne". Hun utnytter deg! Voksne kvinner er mer ærlige. Voksne kvinner kommer for å si til deg at du er et svin om du oppfører deg som et. En yngre kvinne sier ingenting, for tenk om du skulle gjøre det slutt med henne for at hun sier feil ting. Voksne kvinner tar ikke over dine venner og dine interesser. De har egne venner og interesser. Voksne kvinner er synske. Du trenger aldri å komme og si at du har gjort noe galt. Det vet de allerede. Voksne kvinner er erfarne. De vet at etter 12 øl kan det være litt vanskelig å få den opp. Yngre kvinner trenger litt mer tid å få grep på dette faktumet og du må bruke resten av natta til å massere hennes ego med kompliment. Voksne kvinner kommer aldri til å anklage deg for å stjele de beste årene av hennes liv. De har noen andre allerede stjålet! Ja, jeg hyller kvinner over 35 for svært mange årsaker. Dessverre er dette ikke tilsvarende for menn. For hver vakker, smart, sexy kvinne over 35, finner vi en skallet, småfet fyr som driter seg ut med en eller annen 22-årig servitrise. Kvinner i den alderen;)) unnskyld. Og til alle de menn som sier: "Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melka gratis"... Her er en liten oppdatering til dere: Nå for tiden er 80 % av alle kvinner imot ekteskap. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse.... ------------------------------------------------------------- Til dere under 35 år... Om du har planer om å hisse deg opp over innlegget mitt - glem det, les overskriften en gang til! Dette innlegget var kun for moro:o)
Candy girrrl Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe.. bra den. Er ikke 35. Men jeg er heller ikke 22.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er jo ikke over 35 år da - men begynner "dessverre" å nærme meg, hehe - denne synes jeg var kjempefin, hehe!!! =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 jeg er 22, men lo like mye ) For det er jo sant! mye av det hvertfallll )
Dronningen! Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Gled dere jenter, ganske morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå