Venter på 3_de spire Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Testa negativt i går ettermiddag med CB, trodde IKM var mandag. (mulig det ikke stemmer) Sist mens første dag var 10.september. Når hadde dere villet teste på nytt??
Stich Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Jeg hadde mensen sist den 10.sept og skulle hatt ikm på mandag. jeg testa både tirsdag og i dag, men begge var negative, så jeg skjønner ingenting jeg! Venter med neste test til lørdag tenker jeg!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 hei.. har det samme her, hadde sit mens 8 september, og skulle hatt den gjen på lørdag. tok test på tirsdag, men den viste negativ. merkeli.! lurer på å ta en til i mårra.. lykke til
Venter på 3_de spire Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Kanskje vi er treige til å produsere hcg?? Krysser fingrer og tær på at det ikke kommer noen tante!! Har lyst på en liten nå!!!!!!!!! LYKKE TIL!!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 eg har nettopp våre gravid, men lisje guten min døde når fødslen startet i uke 39! det er 2 mnd siden. tror det beste for meg er å få en til.. sist gang viste det på testen 2 dager etter forventet mens, tror dere at hcg kan komme senere sjøl om det ikke som kom seint sist? eller pleier sann ting og vere like for kvart svangerskap?
nr2-imagen:) Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 jeg testet 2 ganger i uken!! i to uker... så kom tr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå